dutchmaster Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 hoi, k had de missie: The LAst Decision....[/font] gedaan, en ik koos voor het geld, omdat i kwerd gebeld dat revenge niet goed was ofzo, nu werd o pde bruiloft Roman voor ze potje geknald door een mawfakking dimitri poppetje, is roman nu dood, of moet ik nog kiezen wie ik zal vermoorden ?[/font] Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ja, nu je voor Geld hebt gekozen in plaats van Wraak is Roman dood. Daarna zul je alsnog wraak moeten nemen op dimitri. En als je dus voor de optie Wraak had gekozen, dan had je Dimitri meteen gedood, en dan ging kate dood. En dan moet je Jimmy P. nog vermoorden. Reageren
dutchmaster Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 GOD GOD GODVERDOMME NOG AN TOE[/font] ik begin wel nieuwe storyline , ga me eigen familie nie tafmaken Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Dat had ik dus ook, ik had ook de 'verkeerde' keuze gemaakt. Dus ik heb hier van het forum een savegame gekregen van 50 procent, die heb ik weer gehaalt met de andere keuze. Ondertussen heb ik al de 100 procent savegame Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.