Jump to content

GTA IV - save game - xbox 360


Renaat

Recommended Posts

Is er al een save game voor gta IV voor op xbox 360?

Het is een beetje lastig om die van je 360 te krijgen had ik begrepen. Ik heb bijv. bij mezelf het eens geprobeert met een USB stick. Ziet ie die hele stick niet! Het kan alleen met een externe harde schijf die je met een speciaal kabeltje moet aansluiten. D'r is maar 1 iemand die het op Internet hoeft te pleuren, maar dan moet dat wel gebeuren! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
Dit is wel mogelijk, want ik ben al eens iets tegengekomen die kon de save game bestanden los halen van je gamer tag, zodat iedereen ze kon gebruiken

En wat was dat dan precies? Heb je er toevallig nog een link van?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Is er al een save game voor gta IV voor op xbox 360?

moeilijk te vinden maar je kan wel savegames aan je profiel koppelen met het programma ''Modio'' daar kan je de profile ID en console ID veranderen naar die van jou

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

lekker is dat heb ik net weet een xbox 360 zijn er geen savegames voor :ch:

Hiervoor een topic bumpen is niet nodig. Het laatste bericht dateert van een jaar terug en het is dus totaal niet nuttig om daar op te reageren, zeker niet met zo een reactie. Bij deze dus het vriendelijk verzoek om in het vervolg even op de datum van het laatst geplaatste bericht te letten. Hier nog een handige link naar de forumregels. Eventuele reactie kan je doen via een Persoonlijk Bericht naar mij te sturen.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...