Davina020 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik zag op internet dat ze ook strategy guides hebben van vice city stories en ook van vice city maar dat wist ik niet ik zag het op internet staan. heeft een van jullie die? En kan je die ook gewoon kopen bij free recordshop? Reageren
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik zag op internet dat ze ook strategy guides hebben van vice city stories en ook van vice city maar dat wist ik niet ik zag het op internet staan. heeft een van jullie die? En kan je die ook gewoon kopen bij free recordshop? Ik heb er nog nooit een in een winkel gezien of op internet kijk eens op www.bol.com Reageren
Joriz Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Alles staat natuurlijk ook gratis en voor niets op WikiGTA beschreven: http://nl.wikigta.org/wiki/Main_Page Maar inderdaad bij diverse gamewinkels zijn ook strategy guides te koop. Reageren
M4X Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Als je het mij vraagt zijn Strategy guides vrij overbodig. De instructies vind je in het boekje, uitgebreide missiebeschrijvingen kan je op WikiGTA vinden zoals Joriz al opmerkte, en voor de rest moet je zelf een beetje ontdekken hoe het werkt, wat je meestal ook vrij snel lukt. Ik denk dat vrijwel niemand hier zo'n guide heeft, en daarom raad ik je ook af om er één te kopen. @Michel: Op Bol hebben ze ze ook niet, en ik betwijfel of ze voor een spel als Vice City Stories nu nog steeds een strategy guide verkopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.