Jump to content

Assistentie (politie)

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn vrienden hebben GTA SA op de playstation en als ze in een politie auto zitten kunnen ze om Assistentie vragen.Maar ik heb het op de PC ,weet iemand toevallig hoe je dat doet op de PC ? _O_

Geplaatst:

Nee dit kan niet, en op de PS2 kun je geen mods zetten.

Sterker nog, hier bestaat heelmaal geen mod voor.

Geplaatst:
Nee dit kan niet, en op de PS2 kun je geen mods zetten.

Sterker nog, hier bestaat heelmaal geen mod voor.

Waar heb je het over? Hij vraagt niks over mods...

Ontopic: Kijk eens goed hoe ze assistentie vragen. Doen ze dat doormiddel een knop of zeggen ze gewoon wat tegen de televisie.

Geplaatst:

Ik heb ook GTA:SA op PS2, maar ik geloof dat je geen assistentie kan vragen...

Maar waarschijnlijk verwar je GTA4 met GTASA want in GTA4, of GTAIV zo je wilt, kan dat wel via de boordcomputer ;)

Groetjesss

Geplaatst:
Maar waarschijnlijk verwar je GTA4 met GTASA want in GTA4, of GTAIV zo je wilt, kan dat wel via de boordcomputer ;)

Groetjesss

Nee ik heb me niet vergist.

Geplaatst:
Ontopic: Kijk eens goed hoe ze assistentie vragen. Doen ze dat doormiddel een knop of zeggen ze gewoon wat tegen de televisie.

Wat voor knop dan???

Geplaatst:

Wat voor knop dan???

Dat weet ik niet, maar kijk ff hoe zij het doen.

Als ze politie hebben geroepen, hebben ze dan sterren in de rechterhoek staan? Zo ja, dan roepen ze geen politie, maar de politie wil hun juist oppakken. Het aantal sterren geeft aan hoe graag de politie de boeven (je vrienden dus) willen oppakken. ;)

Geplaatst:
Kan je ook 911 bellen ???

Nee, dat kan alleen in GTA IV, en niet in San Andreas.

Maar volgens mij kan je niet om Assistentie vragen hoor ;). Anders was het allang bekend geweest op WikiGTA in die 4 jaar ;).

Geplaatst:
Nou jammer dat het niet op de PC kan , maar toch echt op de Playstation :Y

Nee dit kan niet. En zeg nu gewoon hoe ze het doen dan kunnen we dat misverstand ook weeral uit de weg ruimen.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je het ze wel zien doen? Misschien zijn ze je gewoon voor de gek aan het houden :)

of zeggen ze gewoon wat tegen de televisie.

Yeah right :puh:

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:
Nou jammer dat het niet op de PC kan , maar toch echt op de Playstation :Y

Nee dit kan niet. En zeg nu gewoon hoe ze het doen dan kunnen we dat misverstand ook weeral uit de weg ruimen.

OKE :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...