Jump to content

Overvallen


Hackman

Recommended Posts

Heeft iemand een kaartje voor me waar alle plaatsen zijn die je kan beroven? Ik heb al veel plaatsen geprobeerd zonder succes.

Mwah... Het is niet echt overvallen en het levert je heel weinig op. Maar sommige winkels hebben een kassa staan. Deze kan je met L1 op de PS3 of LB op de 360 openen, en je krijgt dan een heel klein miezerig beetje geld. Net genoeg om de taxi naar je savegouse te kunnen betalen! ;) Een Gruppe 6 bus stelen en dan een bom van Packie eronder plakken en in een druk gebied laten ontploffen zonder dat je ook maar 1 wanted ster krijgt levert meer op en is veel leuker! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij komt er alleen nooit te staan dat ik L1 moet doen. Je moet alles een keer in je leven hebben gedaan ;):puh:

Je moet loodrecht voor de kassa staan om die melding te krijgen denk ik. Krijg je het dan nog niet, dan begrijp ik er geen moer van. Zal vast wel weer zo'n bug zijn dan... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ben ik niet de enige die dat heeft. Ik heb het al geprobeerd bij de Cluckin Bell in het middelste eiland alleen daar staan wel 6 kassa's op een rij :puh:

Het schijnt bij de Cluck en Burger niet te kunnen, alleen bij Tw@t's en Laundro'mats. misschien ook wel het Superstar café? Dat heb ik nog niet geprobeerd.

@ Topicstarter Hackman hieronder:

Hoezo, het is niet zo dat je er aan mag komen? Alleen kijken! Jatten dat geld!

Edit: @ Hackman, bericht nummer 9:

Daar zit ook wel weer wat in, ja. Goed punt!

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Heeft iemand een kaartje voor me waar alle plaatsen zijn die je kan beroven? Ik heb al veel plaatsen geprobeerd zonder succes.

Mwah... Het is niet echt overvallen en het levert je heel weinig op. Maar sommige winkels hebben een kassa staan. Deze kan je met L1 op de PS3 of LB op de 360 openen, en je krijgt dan een heel klein miezerig beetje geld. Net genoeg om de taxi naar je savegouse te kunnen betalen! ;) Een Gruppe 6 bus stelen en dan een bom van Packie eronder plakken en in een druk gebied laten ontploffen zonder dat je ook maar 1 wanted ster krijgt levert meer op en is veel leuker! :Y

bij mij lukt lb niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...