wesley1995 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 hoe kan ik jionen met gta 4 ps3 weet ik nie Reageren
G-up94 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Pak je telefoon, ga naar multiplayer, log in doe gustom of quick match en je kan spelen. Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik kan wel joinen, in deathmatch, race enzo. Maar is het ook mogelijk om bij race te kiezen voor boatrace, want daar kwam ik wel een keer per ongeluk in toen ik 'race' deed. Maar nu lukt dat niet meer en kom ik elke keer in een autorace. Ook wel leuk maar ik wil boatraces Reageren
Iscariah Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik kan wel joinen, in deathmatch, race enzo.Maar is het ook mogelijk om bij race te kiezen voor boatrace, want daar kwam ik wel een keer per ongeluk in toen ik 'race' deed. Maar nu lukt dat niet meer en kom ik elke keer in een autorace. Ook wel leuk maar ik wil boatraces Dan moet je de host zijn. Maar dat kun je niet kiezen. Je bent een host als je een kroontje bij je naam hebt staan. Reageren
Valto Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Dan moet je de host zijn. Maar dat kun je niet kiezen. Je bent een host als je een kroontje bij je naam hebt staan. Als je custom game doet. Ben je dan altijd host of is het gewoon toeval wie de host is? (ik kies nooit custom) Reageren
Hayte Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Dan moet je de host zijn. Maar dat kun je niet kiezen. Je bent een host als je een kroontje bij je naam hebt staan. Als je custom game doet. Ben je dan altijd host of is het gewoon toeval wie de host is? (ik kies nooit custom) altijd host, daarom staat er ook custom, en niet non-custom... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.