Kloep Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Weer eens iets gemaakt: Tips en Rates plz Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Op zich is de signature niet verkeerd, Alleen vind ik hem wel iets te donker. Je hebt een paar brushes door elkaar gemengt waardoor het een té druk achtergrond is. Probeer eens een rustiggerer achtergrond te maken. Nu je naam. Hij valt niet echt op, dat is op zich wel jammer. Maar aan de andere kant is het wel goed bedacht om hem een beetje weg te stoppen. Ik zie dat je ook 2 renders hebt gebruikt. 1 is vervaagd, en de ander niet. Probeer eens om de layer te selecteren, en dan feather te doen, en dan op 30. Dat geeft een mooier effect dan dat je bijv 5 gebruikt. Nou hopelijk heb ik geholpen. Rate: 6/10 Bewerkt: 30 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
KJF Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik vind je achtergrond mooi gedaan, alleen nog wat te leeg, de renders zijn goed ingeblend. alleen wat is dat blauwe rondje? en ik vind je tekst er niet zo bijpassen. 6.3/10 Reageren
Kloep Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Dat blauwe rondje is van het geweer van de achterste render. Reageren
Traser Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Op zich is de signature niet verkeerd, Alleen vind ik hem wel iets te donker. Je hebt een paar brushes door elkaar gemengt waardoor het een té druk achtergrond is. Probeer eens een rustiggerer achtergrond te maken. Nu je naam. Hij valt niet echt op, dat is op zich wel jammer. Maar aan de andere kant is het wel goed bedacht om hem een beetje weg te stoppen. Ik zie dat je ook 2 renders hebt gebruikt. 1 is vervaagd, en de ander niet. Probeer eens om de layer te selecteren, en dan feather te doen, en dan op 30. Dat geeft een mooier effect dan dat je bijv 5 gebruikt. Nou hopelijk heb ik geholpen. Rate: 6/10 Helemaal mee eens.. Mijn rate Reageren
Bossinkje Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Het is wel een leuke sig,alleen is hij wat aan de donkere kant. De achtergrond daarintegen vind ik erg mooi. Het blauwe rondje van het geweer vind ik ook niet erg mooi. De tekst is ook erg mooi gedaan. 8.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.