Jump to content

gemodificeerde Ubermacht Sentinal


Sarin

Recommended Posts

Weet iemand ook waar de gemodificeerde Ubermacht sentinal te vinden is? Ik kwam er een tegen toen ik in de Karin Sultan RS reed, heb hem toen gejat en op mijn parkeerplek gezet maar ben hem sinds dien niet meer tegen gekomen.

Bewerkt: door Sarin
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand ook waar de gemodificeerde Ubermacht sentinal te vinden is? Ik kwam er een tegen toen ik in de Karin Sultan RS reed, heb hem toen gejat en op mijn parkeerplek gezet maar ben hem sinds dien niet meer tegen gekomen.

Die ben ik ook maar 1 keer tegengekomen. Dat was in Broker als mik me niet vergis.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand ook waar de gemodificeerde Ubermacht sentinal te vinden is? Ik kwam er een tegen toen ik in de Karin Sultan RS reed, heb hem toen gejat en op mijn parkeerplek gezet maar ben hem sinds dien niet meer tegen gekomen.

Nou.Als ik een Sentinel vind,vind ik de gemodificeerde übermacht versie :puh:.Dusja volgens mij is de Sentinel gewoon zo gebouwd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand ook waar de gemodificeerde Ubermacht sentinal te vinden is? Ik kwam er een tegen toen ik in de Karin Sultan RS reed, heb hem toen gejat en op mijn parkeerplek gezet maar ben hem sinds dien niet meer tegen gekomen.

Nou.Als ik een Sentinel vind,vind ik de gemodificeerde übermacht versie :puh:.Dusja volgens mij is de Sentinel gewoon zo gebouwd ;)

En ik let er eigenlijk te weinig op. Het kan zijn dat ie dan wel 100 keer voorbij is gekomen. Auto's die me wel opvallen zijn de Corquette, Banshee, Turismo, etc. De supercar/sport racemonsters dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is precies het verschil tussen dat Übermachtdinges en de gewone Sentinel?
De "Übermacht" Sentinel is een getuned versie. Net zoals de Sultan RS eigenlijk een getuned Stultan is. Alleen is de tuned Sentinel volgensmij geen apart model, wat de RS wel is.

@ Hieronder: Mijn fout..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is precies het verschil tussen dat Übermachtdinges en de gewone Sentinel?

Wel, hij heeft het over een gemodificeerde Sentinel. Übermacht is het merk. Sentinel is het type, net zoals een Golf van Volkswagen is.

EDIT: @ASPHALT: Nee dus... Bron.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

De gemodificeerde versie heeft een ander achter raam (bedekt met een soort lamellen) een spoiler een een moterkap met intake (dacht ook sideskirt enzo maar dat weet ik niet zeker, zal even kijken ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Deze sentinel lijkt toch op de Sentinel XS van VC?

Vid:

Diashow ervan :duh:

En tevens is er ene Futo GT, een Toyota Corolla/Sprinter/AE86/levin/trueno met een carbon motorkap, en lager dacht ik.

Vid van hem:

Ik denk dat deze sneller komen als je ook in een normale sentinel/futo komt, want het is een model, maar soms met extra's en soms niet.

Greetz

Edit:

Een nieuwe rare car!

V10 Supercharged Presidente!

Vid:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Deze sentinel lijkt toch op de Sentinel XS van VC?

Vid:

Diashow ervan :duh:

En tevens is er ene Futo GT, een Toyota Corolla/Sprinter/AE86/levin/trueno met een carbon motorkap, en lager dacht ik.

Vid van hem:

Ik denk dat deze sneller komen als je ook in een normale sentinel/futo komt, want het is een model, maar soms met extra's en soms niet.

Greetz

Juist! En nu ik die Sentinel weer terugzie, bedenk ik me opeens dat ik die op m'n parkeervak in Alderney heb staan. Volgens mij was het dus daar ergens dat ik hem vond, volgens mij wel als ik het me zo herinner. Schrap Broker dus maar en zoek met een gewone sentinel ergens in Alderney. Bohan is ook zo'n plek waar je vaak de wagen ziet waarin je rijdt die dan netjes aan de kant geparkeerd staan. Soms zit er wel iets vets tussen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ben hem ook nog maar een keer tegengekomen. Hij deed me direkt denken aan de mafia sentinel uit de vorige liberty city's en ik heb hem gepikt in little italy van ne maffioso. Mss dat je ze dus makkelijker in little italy vind ?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb die van mij IDD ook in Alderney gevonden net na dat ik de Karin Sultan RS had gehaald. Nu ik die V10 Supercharged Presidente zo zie ben ik die volgensmij ook al eens tegen gekomen. Ik vraag me af wat voor "rare vehicles" er nog meer zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb die van mij IDD ook in Alderney gevonden net na dat ik de Karin Sultan RS had gehaald. Nu ik die V10 Supercharged Presidente zo zie ben ik die volgensmij ook al eens tegen gekomen. Ik vraag me af wat voor "rare vehicles" er nog meer zijn.

Op youtube staan er geen meer, heel veel van de Sultan RS, er stond er nog een, een hakumi, maar ze zeiden dat het gewoon een random auto was, dus helaas.

Misschien komen er nog wat meer bij :tu:

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...