THUNDER Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) call of duty >DM<THE DON>NL< Bewerkt: 8 maart 2005 door gta sa player Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik vind splintercell pt zeker het vetste spel dat er is voor online want dat spel verveelt nooit Elke potje is anders B) Ik heb splinter cell pandoro tommorow mar speel hem nou niet online vanwege een virus Reageren
Esther Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 een fantastisch spel en ook online heel leuk is Farcry moet je gespeeld hebben vind ik Reageren
Sasuke Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 een fantastisch spel en ook online heel leuk is Farcry moet je gespeeld hebben vind ik Vind de MP alleen minder, speelde het wel vaak. Maar de nieuwe Brothers in Arms- MP beloofd ook veel. Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Absoluut socom 1 en 2 zijn in de opm2 best verkozen tot online games. ewoud Reageren
Slimm Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 SOCOM 1 en 2 vind ik ook erg leuk ja, maar die ranking verpest het aan de ene kant wel... Aborters, Cheaters (ja kan niet meer), Glitches.. Verpest het allemaal wel een beetje.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.