michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Heej waar kan je je auto parkeren zoals in Gta Sa je auto in een garage zetten zodat als je saved die auto er nog steeds staat? Reageren
Iscariah Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Heej waar kan je je auto parkeren zoals in Gta Sa je auto in een garage zetten zodat als je saved die auto er nog steeds staat? Voor je savehouse is een geel parkeervak. Er staat iets van dat het voor residents only is. (Alleen bewoners, betekent dat...) Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Voor elke Savehouse staat een soort van gele parkeervak, daar kun je een voertuig neerzetten die blijft staan. Reageren
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Okeuj bdankt voor de info!! Reageren
sir groenhof Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Voor je savehouse inderdaad staat een geel vlak op de weg waar je je auto die je wilt bewaren ik kan zetten, Moet Je Alleen Wel Zorgen Dat Je Auto Precies In Het Vak Staat Anders Heeft Het Nog Geen Nut heb het zelf namelijk gehad dat ik alleen me rechter voorwiel op de stoep zette en ik loade me savegame weer en auto weg, dus je bent gewaarschuwd ! Ciao & Greetz Reageren
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Voor je savehouse inderdaad staat een geel vlak op de weg waar je je auto die je wilt bewaren ik kan zetten,Moet Je Alleen Wel Zorgen Dat Je Auto Precies In Het Vak Staat Anders Heeft Het Nog Geen Nut heb het zelf namelijk gehad dat ik alleen me rechter voorwiel op de stoep zette en ik loade me savegame weer en auto weg, dus je bent gewaarschuwd ! Ciao & Greetz Lol oke ik zal er op letten Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik heb er zelfs een keer een helikopter erop geparkeerd. En toen ik het opnieuw laden stond de heli er nog Reageren
Sarin Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ben al een paar keer mijn auto kwijt geraakt door dat hij door anderen uit het vak werd geduwd Reageren
Hackman Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Heb ik ook wel gehad, volgens mij een bug, je kan hem dan beter dichter bij de stoep zetten als dat kan of meer naar voren zodat ze hem dan niet raken. Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik had blijkbaar niet goed opgelet, en dit parkeervlak nog niet gezien. Volgende keer dus daar mn auto zetten, want meestal als ik er een jat staat gelijk de politie in de buurt. Reageren
Biocount Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Je kan je auto ook er half opzetten hoor is ook geen probleem. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Dat veel mensen dat niet weten verbaast me toch wel... Het wordt bij de allereerste missie uitgelegd Reageren
Swiggers Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Dat veel mensen dat niet weten verbaast me toch wel... Het wordt bij de allereerste missie uitgelegd Voor de 16+ leden is het niet moeilijk, want die kunnen ( Als het goed is ) al Engels verstaan. Maar ik als 12 jarige kan het ook niet verstaan. Dus de mensen die het niet weten dat je je auto voor je Safehouse kan parkeren in een geel vlak, hebben vast de leeftijd van mij. Want ik kan ook ( nog ) geen Engels. Gelukkig heb ik al wel een iets oudere broer, die zit in VWO 3, dus hij kan wel Engels. Aangezien hij ook GTA IV speelt, kan hij het voor mij altijd vertalen, dat is opzich wel makkelijk voor de mij.Ontopic: Tip: Zorg er wel voor dat je je auto precies in het vak hebt staan. Als je ook maar één wiel op de stoep hebt staan, is de auto weg wanneer je je Game weer opstart. Als je je auto in het gele vlak hebt geparkeerd, kijk dan even goed om je heen, want het wilt nog wel eens zo zijn dat een andere auto, de geparkeerde auto in het gele vlak weg botst. Succes Swiggers Reageren
ceejee Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 in je huis maar de poort staat open maar hij blijft staan Reageren
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Iedereen zegt dat je je auto precies erin moet zetten, maar dat hoeft helemaal niet. Ik heb me auto's alleen met hun voorbanden erin gezet, want zo kan je namelijk veel meer auto's kwijt. En ik heb nog nooit last gehad dat 1 van me auto's opeens weg was. Gr. Mitta-GTA-killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.