Jump to content

ondertitels


michelIII

Recommended Posts

Dat veel mensen dat niet weten verbaast me toch wel... Het wordt bij de allereerste missie uitgelegd :puh:
Voor de 16+ leden is het niet moeilijk, want die kunnen ( Als het goed is ) al Engels verstaan. Maar ik als 12 jarige kan het ook niet verstaan. Dus de mensen die het niet weten dat je je auto voor je Safehouse kan parkeren in een geel vlak, hebben vast de leeftijd van mij. Want ik kan ook ( nog ) geen Engels. Gelukkig heb ik al wel een iets oudere broer, die zit in VWO 3, dus hij kan wel Engels. Aangezien hij ook GTA IV speelt, kan hij het voor mij altijd vertalen, dat is opzich wel makkelijk voor de mij.:puh:

Ontopic:

Tip: Zorg er wel voor dat je je auto precies in het vak hebt staan. Als je ook maar één wiel op de stoep hebt staan, is de auto weg wanneer je je Game weer opstart. Als je je auto in het gele vlak hebt geparkeerd, kijk dan even goed om je heen, want het wilt nog wel eens zo zijn dat een andere auto, de geparkeerde auto in het gele vlak weg botst.

Succes :cya:

Swiggers :cya:

Welke klas zit je dan? ik was 11 en zat in de eerste, en kon vanaf groep 6/7 kon ik al engels lezen, en beetje praten,dus vanaf me 8/9ste leefjaar kon ik al basis engels,

weet niet wat jullie nu op de basisschool krijgen? :?

Ontopic:

Het antwoord is al gezegt.

Greetz

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Dat veel mensen dat niet weten verbaast me toch wel... Het wordt bij de allereerste missie uitgelegd :puh:
Voor de 16+ leden is het niet moeilijk, want die kunnen ( Als het goed is ) al Engels verstaan. Maar ik als 12 jarige kan het ook niet verstaan. Dus de mensen die het niet weten dat je je auto voor je Safehouse kan parkeren in een geel vlak, hebben vast de leeftijd van mij. Want ik kan ook ( nog ) geen Engels. Gelukkig heb ik al wel een iets oudere broer, die zit in VWO 3, dus hij kan wel Engels. Aangezien hij ook GTA IV speelt, kan hij het voor mij altijd vertalen, dat is opzich wel makkelijk voor de mij.:puh:

Ontopic:

Tip: Zorg er wel voor dat je je auto precies in het vak hebt staan. Als je ook maar één wiel op de stoep hebt staan, is de auto weg wanneer je je Game weer opstart. Als je je auto in het gele vlak hebt geparkeerd, kijk dan even goed om je heen, want het wilt nog wel eens zo zijn dat een andere auto, de geparkeerde auto in het gele vlak weg botst.

Succes :cya:

Swiggers :cya:

Welke klas zit je dan? ik was 11 en zat in de eerste, en kon vanaf groep 6/7 kon ik al engels lezen, en beetje praten,dus vanaf me 8/9ste leefjaar kon ik al basis engels,

weet niet wat jullie nu op de basisschool krijgen? :?

Ontopic:

Het antwoord is al gezegt.

Greetz

Even offtopic, maar ik heb soms ook nogal eens moeite met sommige cutscenes, ook al ben ik in de twintig, tweetalig opgevoed (Engels en Nederlands! :dans: ) en erg bereisd. (Dus veel engels gesproken in het buitenland) Dat komt voornamelijk door de accenten die in de game voorkomen, en daarnaast natuurlijk dat mijn zoontje boven ligt dus het volume kan niet zo hoog.. Maar voornamelijk de accenten doen mij soms even de das om.

Ontopic, daarnaast vond ik bij het eerste safehouse, door de schaduw van de spoorrails erboven, de Yellow Lines nogal moeilijk te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn engels is wel redelijk, maar bij de eerste missies heb ik niet goed opgelet.

We hadden wat te drinken gehaald om te vieren dat gta IV er eindelijk was.

En sja dan krijg je wat Niko ook altijd heeft als hij wat gaat drinken ... ;)

En ik was ook bezig met die nieuwe besturing en gewoon kijken hoe het grafisch eruit ziet,

zonder al te veel te luisteren wat er gezegd werd.

En de accenten in de game, ja haha nou die Niko versta ik nu wel, duurde niet zo lang

maar little jacob, soms versta ik een paar woorden maar meestal niks :bonk:

Naja nu weet ik het, handig zo een forum toch. Auto staat nu geparkeerd in het parkeervak voor het savehuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn engels is wel redelijk, maar bij de eerste missies heb ik niet goed opgelet.

We hadden wat te drinken gehaald om te vieren dat gta IV er eindelijk was.

En sja dan krijg je wat Niko ook altijd heeft als hij wat gaat drinken ... ;)

En ik was ook bezig met die nieuwe besturing en gewoon kijken hoe het grafisch eruit ziet,

zonder al te veel te luisteren wat er gezegd werd.

En de accenten in de game, ja haha nou die Niko versta ik nu wel, duurde niet zo lang

maar little jacob, soms versta ik een paar woorden maar meestal niks :bonk:

Naja nu weet ik het, handig zo een forum toch. Auto staat nu geparkeerd in het parkeervak voor het savehuis.

Zet je ondertiteling dan ook aan! Dan kan je meelezen en zal je Jacob veel beter begrijpen. ;)

Reespek mi sistren!

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zegt dat je je auto precies erin moet zetten, maar dat hoeft helemaal niet. Ik heb me auto's alleen met hun voorbanden erin gezet,

Gr. Mitta-GTA-killer :cya:

Dit klopt, soms blijven ze inderdaad staan als je ze er maar half inzet ofzo, maar wil je er 100% zeker van zijn dat ze blijven staan raad ik je aan dat ze ruim binnen de gele lijnen staan, want ze kunnen wel degelijk verdwijnen ook soms zelfs als ze binnen de gele lijnen (aan de rand) staan.
want zo kan je namelijk veel meer auto's kwijt. En ik heb nog nooit last gehad dat 1 van me auto's opeens weg was.

Gr. Mitta-GTA-killer :cya:

Dit is helaas een leugen, de parkeerplekken kunnen maar 2 voertuigen op slaan, elke meer kan wel blijven staan maar zal naar laden verdwenen zijn. Geloof je me niet? Zet er maar 3 motors in, die passen er ruim in, sla dan op en laad de savegame, er staan er dan nog maar 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zegt dat je je auto precies erin moet zetten, maar dat hoeft helemaal niet. Ik heb me auto's alleen met hun voorbanden erin gezet,

Gr. Mitta-GTA-killer :cya:

Dit klopt, soms blijven ze inderdaad staan als je ze er maar half inzet ofzo, maar wil je er 100% zeker van zijn dat ze blijven staan raad ik je aan dat ze ruim binnen de gele lijnen staan, want ze kunnen wel degelijk verdwijnen ook soms zelfs als ze binnen de gele lijnen (aan de rand) staan.
want zo kan je namelijk veel meer auto's kwijt. En ik heb nog nooit last gehad dat 1 van me auto's opeens weg was.

Gr. Mitta-GTA-killer :cya:

Dit is helaas een leugen, de parkeerplekken kunnen maar 2 voertuigen op slaan, elke meer kan wel blijven staan maar zal naar laden verdwenen zijn. Geloof je me niet? Zet er maar 3 motors in, die passen er ruim in, sla dan op en laad de savegame, er staan er dan nog maar 2.

Geld dit ook voor 2 autos en een motor?

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zegt dat je je auto precies erin moet zetten, maar dat hoeft helemaal niet. Ik heb me auto's alleen met hun voorbanden erin gezet,

Gr. Mitta-GTA-killer :cya:

Dit klopt, soms blijven ze inderdaad staan als je ze er maar half inzet ofzo, maar wil je er 100% zeker van zijn dat ze blijven staan raad ik je aan dat ze ruim binnen de gele lijnen staan, want ze kunnen wel degelijk verdwijnen ook soms zelfs als ze binnen de gele lijnen (aan de rand) staan.
want zo kan je namelijk veel meer auto's kwijt. En ik heb nog nooit last gehad dat 1 van me auto's opeens weg was.

Gr. Mitta-GTA-killer :cya:

Dit is helaas een leugen, de parkeerplekken kunnen maar 2 voertuigen op slaan, elke meer kan wel blijven staan maar zal naar laden verdwenen zijn. Geloof je me niet? Zet er maar 3 motors in, die passen er ruim in, sla dan op en laad de savegame, er staan er dan nog maar 2.

Geld dit ook voor 2 autos en een motor?

Ja, je kan er echt maar 2 voertuigen in opslaan (die ook blijven staan) maakt niks uit watvoor het zijn, als het je lukt om te proppen kunnen het zelfs 2 helis zijn.

(ik heb zelf bij elk savehouse een heli en een banshee staan)

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...