Jump to content

Video games zetten wel degelijk aan tot geweld...


IV trailer

Recommended Posts

Ik zag in een youtube filmpje dat :sst: Ik zou het bijna voorzeggen. Kijk zelf maar. Gekke mensen...

EDIT: Bij nader onderzoek gaat dit waarschijnlijk helemaal niet om gta4. Er word hier namelijk niks over gezegt in het filmpje. Alleen de titel heet zo. :duh:

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij gingen deze rellen niet om GTA4 maar om totaal andere producten die normaal bij Walmart 3 keer te duur kosten en zodra ze met een actie een paar uur lang voor de normale prijs verkopen dat ze als gekken worden weggehaald.

Maar ja dat heb je met die Chinese kinderarbeid. Dan kan je goedkope troep in Walmart verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo heet het omdat de maker het zo genoemd heeft.. Niet omdat ze dachten laten we gta na gaan doen ofzo. Volgend mij gaat dit heel ergens anders om en heeft die filmer iets te veel gta 4 gespeeld de laatste tijd..

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij gingen deze rellen niet om GTA4 maar om totaal andere producten die normaal bij Walmart 3 keer te duur kosten en zodra ze met een actie een paar uur lang voor de normale prijs verkopen dat ze als gekken worden weggehaald.

Maar ja dat heb je met die Chinese kinderarbeid. Dan kan je goedkope troep in Walmart verkopen.

Nu je het zegt... Er word inderdaad nergens wat gezegt over gta4. Wel stom dan dat ze dat boven het filmpje zetten. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag in een youtube filmpje dat :sst: Ik zou het bijna voorzeggen. Kijk zelf maar. Gekke mensen...

dit heeft 2 oorzaken

ten eerste het ik amerika

ten anderhalfste zij zijn ziek in de kop

ten tweede in heb 1000 posts!!!!!!!eindelijk! :puh:

de groeten!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag in een youtube filmpje dat :sst: Ik zou het bijna voorzeggen. Kijk zelf maar. Gekke mensen...

dit heeft 2 oorzaken

ten eerste het ik amerika

ten anderhalfste zij zijn ziek in de kop

ten tweede in heb 1000 posts!!!!!!!eindelijk! :puh:

de groeten!

Daarom was je zo veel aan het spammen en kleine berichtjes aan het typen he. :schater:

Maarja, wat Joriz zei, Kinderarbeid in China, en dan dat knommel in Amerika verkopen in de walmart, vragen ze voor iets 20 dollar, en het is maar 1 dollar waard, en als dan zo'n actie komt, komen er gewoon die gekken voorbij stormen xD

Maargoed, het gaat niet over GTA IV.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...