IV trailer Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Ik zag in een youtube filmpje dat Ik zou het bijna voorzeggen. Kijk zelf maar. Gekke mensen... EDIT: Bij nader onderzoek gaat dit waarschijnlijk helemaal niet om gta4. Er word hier namelijk niks over gezegt in het filmpje. Alleen de titel heet zo. Bewerkt: 31 mei 2008 door IV trailer Reageren
michaelfivez Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik zag in een youtube filmpje dat Ik zou het bijna voorzeggen. Kijk zelf maar. Gekke mensen... Gek filpmje, is dit nu echt of niet? Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Muziek films internet school TV zet ook aan tot geweld. Reageren
Joriz Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Volgensmij gingen deze rellen niet om GTA4 maar om totaal andere producten die normaal bij Walmart 3 keer te duur kosten en zodra ze met een actie een paar uur lang voor de normale prijs verkopen dat ze als gekken worden weggehaald. Maar ja dat heb je met die Chinese kinderarbeid. Dan kan je goedkope troep in Walmart verkopen. Reageren
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Wat een chaos en inderdaad wat een gekke mensen!! :clown: Reageren
dutchmaster Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 lijk wel uitverkoop daar, 99 % korting ? Reageren
Swiggers Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Dat filmpje heet 'GTA IV Riot'... Dus het gaat dus wel degelijk over GTA IV Reageren
oostzaan Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Zo heet het omdat de maker het zo genoemd heeft.. Niet omdat ze dachten laten we gta na gaan doen ofzo. Volgend mij gaat dit heel ergens anders om en heeft die filmer iets te veel gta 4 gespeeld de laatste tijd.. Reageren
Carl-J Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 altijd weer die gekke amerikanen voor de kleinste dingentjes een klap op je bek Reageren
Roedi Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 kerel in het filmpje had het over laptops, niet over gta4. Reageren
IV trailer Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Volgensmij gingen deze rellen niet om GTA4 maar om totaal andere producten die normaal bij Walmart 3 keer te duur kosten en zodra ze met een actie een paar uur lang voor de normale prijs verkopen dat ze als gekken worden weggehaald.Maar ja dat heb je met die Chinese kinderarbeid. Dan kan je goedkope troep in Walmart verkopen. Nu je het zegt... Er word inderdaad nergens wat gezegt over gta4. Wel stom dan dat ze dat boven het filmpje zetten. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik zag in een youtube filmpje dat Ik zou het bijna voorzeggen. Kijk zelf maar. Gekke mensen... dit heeft 2 oorzaken ten eerste het ik amerika ten anderhalfste zij zijn ziek in de kop ten tweede in heb 1000 posts!!!!!!!eindelijk! de groeten! Reageren
FerryN Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik zag in een youtube filmpje dat Ik zou het bijna voorzeggen. Kijk zelf maar. Gekke mensen... dit heeft 2 oorzaken ten eerste het ik amerika ten anderhalfste zij zijn ziek in de kop ten tweede in heb 1000 posts!!!!!!!eindelijk! de groeten! Daarom was je zo veel aan het spammen en kleine berichtjes aan het typen he. Maarja, wat Joriz zei, Kinderarbeid in China, en dan dat knommel in Amerika verkopen in de walmart, vragen ze voor iets 20 dollar, en het is maar 1 dollar waard, en als dan zo'n actie komt, komen er gewoon die gekken voorbij stormen xD Maargoed, het gaat niet over GTA IV. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.