Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Momenteel ben ik bezig met een project voor school. Ik moet voor CKV (culture kunstzinnige vorming) mijn utopie of distopie op een of andere manier uitbeelden. Nu had ik zelf het idee om dit te doen door GTA San Andreas zo te modden dat het mijn uptopische stad wordt (je mag immers alles doen, en dit is origineel). Nu wil ik ook graag bepaalde paths hebben voor in mijn stad, die de voertuigen en voetgangers volgen. Nu had ik echter wel wat vraagjes:

Mijn stad wordt een moderne stad die in de lucht vliegt op een platform, met allemaal wolkenkrabbers en vliegende auto's. Is het mogelijk om de path in de lucht te plaatsen zodat de auto's lijken te vliegen? Ik weet wel dat als je in MED een stuk brug weghaalt ze gewoon blijven rijden (tot je er tegenaan rijdt/schiet).

Hoe maak je het spel duidelijk wat voor paths je op een bepalde plek wilt hebben? De paths die ik nu heb zijn gewoon paths die auto's en voetgangers tegelijk plaatsen. Maar het moet ook mogelijk zijn paths te maken voor enkel voertuigen of voetgangers, neem ik aan (je hebt immers in het echte spel ook snelwegen en voetgangerspaden).

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Overlaatst kwam ik een mod tegen die in san andreas 'plane paths' zette, net zoals in vice city (opstijgende en landende vliegtuigen). Misschien kan je die downloaden, en kijken hoe het gemaakt werd, zodat je het zelf kan recreëren (niet kopieren!).

Normaal gezien zou je gewoon moeten kunnen kiezen tussen voetganger paths en car paths hoor. Het zijn trouwens 2 verschillende. Car paths gebruiken nodes en voetganger paths niet. (gebruik Steve-m zijn tool)

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Ik ben er inmiddels ongeveer achter hoe je verschillende paden maakt, maar als ik het ingame zet klopt er werkelijk niet van. Zo heb ik de paden getrokken:

Dit is dus 1 lijn die ik ook in 1 keer heb getrokken. Ze horen dus gewoon via die paden te rijden.

Er klopt echter simpelweg niets van. Ze rijden nu zomaar kriskras van de ene kant naar de andere, en dan ok altijd diagonaal. Raar genoeg nemen ze bij het midden ALTIJD de afslag (ze gaan dus nooit rechtdoor) waarna ze helemaal verkeerd gaan rijden.

voertuigen1tf7.png

Iemand enig idee wat er fout is?

Dit zijn mijn instellingen voor het exporteren:

probleem5yi6.png

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...