Jump to content

gta vc voor ps2 op pc


marnixynaitor

Recommended Posts

ik heb gta vice city wel op de pc, maar ik wil graag de ps2 versie ook op de pc kunnen spelen. ik heb al een emmulator die het doet maar ik weet nie hoe ik met die amulator een ps2 spel moet opstarten, het lukt me niet aleen niet bij vice city maar okk niet bij de andere ps2 spellen, wie weet raad, please help!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eigenlijk dat het verboden was op dit forum over emulators te praten, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Je kunt een andere emulator proberen als er één niet werkt. Vaak hebben ze problemen met het afspelen van commerciële games en stikt het van de bugs. Tenminste, bij nieuwere consoles. Snes emulators bijvoorbeeld werken perfect. Ik heb nooit een PS2 emulator gebruikt, alleen van veel oudere consoles, dus ik kan je niet precies vertellen hoe dit werkt, maar bij bijvoorbeeld de SNES was het zo dat je bepaalde ROM files moest downloaden die je kunt openen in dat spel.

Hoe ben jij aan die PS2 spellen gekomen? Gekocht in de winkel? Volgens mij kun je de PS2 CD's niet zo in je PC rammen, hoewel ik me daarin kan vergissen. Ik heb eigenlijk geen idee of er voor de PS2 soortgelijke rom files bestaan... Iemand anders misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

Om ps2 spellen vanuit je dvd speler op je pc te kunnen spelen heb je een dvd-drive plug in nodig. Plug ins kan je hier downloaden. Je kan ook de .iso op je hard disk opslaan om het vervolgens als rom te gebruiken. Maar dit meent wel veel ruimte van je hard disk in.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen,waarom zijn emulators illegaal dan ?

Weet je eigenlijk wel wat emulators zijn? Want die dingen zijn hartstikke illegaal. Een spel word namenlijk voor een bepaalde console ontworpen en achter op het doosje staat ook duidelijk dat je het spel alleen mag gebruiken op de daarvoor bestemde console. Je mag dus niet als je een spel voor de ps2 hebt gekocht het spel op de pc gaan spelen. Maar tog gebruiken veel mensen (waaronder ik) emulators. Het makkelijke van emulators is namenlijk dat je ook originele spel niet nosig hebt. Je kan dan namenlijk een rom downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen,waarom zijn emulators illegaal dan ?

Weet je eigenlijk wel wat emulators zijn? Want die dingen zijn hartstikke illegaal. Een spel word namenlijk voor een bepaalde console ontworpen en achter op het doosje staat ook duidelijk dat je het spel alleen mag gebruiken op de daarvoor bestemde console. Je mag dus niet als je een spel voor de ps2 hebt gekocht het spel op de pc gaan spelen. Maar tog gebruiken veel mensen (waaronder ik) emulators. Het makkelijke van emulators is namenlijk dat je ook originele spel niet nosig hebt. Je kan dan namenlijk een rom downloaden.

Ja ik weet wel een beetje wat een emulator is (hoe het in mekaar zit weet ik dan weer niet)maar ik wist niet dat die dingen echt illegaal waren.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...