KJF Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Mijn nieuwste: Comments & Rates? >>> Door Dizzee: De persoon in je sig is trouwens de rapper Fabulous en niet Jay-Z <<< Edit: @ Dizzee, OMG. Op planet renders stond Jay-Z Bewerkt: 31 mei 2008 door KJF Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Het achtergrond vind ik niet zo mooi. Te druk en het is de heletijd het zelfde. Maar de effecten van het achtergrond zijn wel mooi. De render is aardig ingeblend en die heeft ook een mooi effect. Ik vind Jay-Z ook nice gedaan. Een mooie kleur uitgezogd en een mooie streep eronder . Alleen Onderaan: KJF, vind ik niet zo mooi. Het is een beetje te groot. Maar verder een hele mooie signature. Rate: 8/10 Reageren
Fresh ★ Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Hoe de render inblend in de achtergrond, en de effecten vind ik nog best goed. Maar de achtergrond zelf is een beetje saai, het lijken allemaal dezelfde brushes naast elkaar. Tekst en randje vind ik ook iets minder, tekst mag wat meer ingeblend worden. Maar al bij al nog niet zo'n slechte signature. =) Bewerkt: 30 mei 2008 door Fresh ★ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.