Vercetti24 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Ik heb na de begrafenis van Francis[/font] een Romero gejat en op mijn parkeerplaats gezet, maar vandaag was ie weg . Kan je hem nog ergens krijgen? Bewerkt: 30 mei 2008 door rhino_ Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Mischien heb je,je auto op slot gedaan want je hebt een knopje dan kan je uitstappen maar dan staat de auto nog aan en je hoort dan nog de radio,maar als je langer op de knopje blijft drukken gaat je auto uit en zo kan niemand je auto jatten Reageren
IV trailer Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Mischien heb je,je auto op slot gedaan want je hebt een knopje dan kan je uitstappen maar dan staat de auto nog aan en je hoort dan nog de radio,maar als je langer op de knopje blijft drukken gaat je auto uit en zo kan niemand je auto jatten Het lijkt me niet dat dat het probleem zal zijn. Ze horen gewoon te blijven staan. Wat wel kan is dat hij niet goed in het vak (meer) stond. Dit kan komen doordat je hem zelf niet goed heb wegezet of een automobilist hem eraf heeft gestoten. Bij het safehouse in algequin wat je van Roman zal krijgen stopt de taxi die je daarheen kan brengen ook steeds op de parkeerplaats. Die kan hem er dus ook afgestoten hebben wat mij ook al eens is overkomen. Reageren
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Mischien heb je,je auto op slot gedaan want je hebt een knopje dan kan je uitstappen maar dan staat de auto nog aan en je hoort dan nog de radio,maar als je langer op de knopje blijft drukken gaat je auto uit en zo kan niemand je auto jatten Eej das een goede tip Thanks!! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Mischien heb je,je auto op slot gedaan want je hebt een knopje dan kan je uitstappen maar dan staat de auto nog aan en je hoort dan nog de radio,maar als je langer op de knopje blijft drukken gaat je auto uit en zo kan niemand je auto jatten Eej das een goede tip Thanks!! Graag gedaan daar is deze Haasje voor ! EDIT:Wat ben ik blij zeg Reageren
gekke-lucas Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Mischien heb je,je auto op slot gedaan want je hebt een knopje dan kan je uitstappen maar dan staat de auto nog aan en je hoort dan nog de radio,maar als je langer op de knopje blijft drukken gaat je auto uit en zo kan niemand je auto jatten Eej das een goede tip Thanks!! Graag gedaan daar is deze Haasje voor ! EDIT:Wat ben ik blij zeg hoe zet je die auto eigenlijk helemaal uit dan ?? Reageren
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 dan moet je langer op Y drukken tog als je Xbox hebt Voor ps3 is dat Driehoekje dacht ik Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 dan moet je langer op Y drukken tog als je Xbox hebtVoor ps3 is dat Driehoekje dacht ik Ik heb de Xbox360,als je gewoon normaal uit je auto wilt stappen en alles aanlaten dan druk je gewoon 1seconde op de Y (Bij het geval op de Xbox360) als je alles af wil zetten dan houdt je 3seconden de Y in Voor PS3 is het gewoon de driehoekje (Ik ben er niet zeker van!) en dat geldt hetzelfde als bij de Xbox360 . Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik vraag niet waroom ie is verdwenen, maar of ik hem nog ergens kan vinden . Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Mischien moet je eens proberen te kijken bij die grote kerk in Algonquin bij Star Junction, mischien dat hij daar ergens staat geparkeerd. Als hij ergens parkeerd staat, hoef je niet te verwachten dat hij bijvoorbeeld bij een Burger Shot staat. Eerder bij een kerk of zoiets. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Mischien moet je eens proberen te kijken bij die grote kerk in Algonquin bij Star Junction, mischien dat hij daar ergens staat geparkeerd. Als hij ergens parkeerd staat, hoef je niet te verwachten dat hij bijvoorbeeld bij een Burger Shot staat. Eerder bij een kerk of zoiets. Of bij een Cheat Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Zou kunnen als er nog meerdere cheats komen, maar op dit moment is er helaas geen cheat voor de Romero. Zie deze pagina. @hieronder: Nou dat vraag ik me nog weleens af hoor, ik heb eigenlijk nooit een Romero zien rijden ergens. Bewerkt: 30 mei 2008 door Little Jacob Reageren
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Ik vraag niet waroom ie is verdwenen, maar of ik hem nog ergens kan vinden . Hij rijd vast wel eens rond en mischien moet je nog eens op die parkeerplaats kijken ;P Bewerkt: 31 mei 2008 door michelIII Reageren
Dvt Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 reid? Het ABN bestaat nog steeds.. Reageren
Hayte Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Zou kunnen als er nog meerdere cheats komen, maar op dit moment is er helaas geen cheat voor de Romero.Zie deze pagina. @hieronder: Nou dat vraag ik me nog weleens af hoor, ik heb eigenlijk nooit een Romero zien rijden ergens. cheats worden niet zomaar uit de lucht getoverd die moeten geprogameerd worden, en vaak worden ze door de ontwikkelaar al verteld, of kijkt iemand in de codes, maar er kunnen geen nieuwe gevonden worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.