nnnnnn Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 ik heb een vraag. hoe kan je rekruteren in gta san andreas Reageren
Jay; Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Rekruteren is niet moeilijk. hier vind je de besturing van San Andreas in zijn geheel dus ergens bovenaan de pagina vind je de besturing. Veel succes! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) >>KLIK<<-- jou topic waar je hulp biedt voor missies! En als ik nu hulp nodig heb bij een missie waarbij ik moet recruteren? Hoe had je mij dan geholpen? Met wikigta? Misschien? Kijk daar eens bij de besturing van SA! Bewerkt: 30 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
nnnnnn Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Rekruteren is niet moeilijk. hier vind je de besturing van San Andreas in zijn geheel dus ergens bovenaan de pagina vind je de besturing. Veel succes!ik zie hem niet Reageren
Jay; Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Rekruteren is niet moeilijk. hier vind je de besturing van San Andreas in zijn geheel dus ergens bovenaan de pagina vind je de besturing. Veel succes!ik zie hem niet Je had bij 'besturing te voet' moeten kijken en dan zou je dit hebben gezien: Console: PC - PS2 - Xbox Gang laten volgen: G - Up - Up Gang achterlaten: H - Down - Down Overigens moet je eerst richten op een homie en hem vervolgens rekruteren met de 'volg knop'. Bewerkt: 30 mei 2008 door Jay; Reageren
nnnnnn Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Rekruteren is niet moeilijk. hier vind je de besturing van San Andreas in zijn geheel dus ergens bovenaan de pagina vind je de besturing. Veel succes!ik zie hem niet Je had bij 'besturing te voet' moeten kijken en dan zou je dit hebben gezien: PC - PS2 - Xbox Gang laten volgen: G - Up - Up Gang achterlaten: H - Down - Down Overigens moet je eerst richten op een homie en hem vervolgens rekruteren met de 'volg knop'. oh Reageren
niko belic Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 je houd hen onderschot een druk bij ps2 pijl omhoog andere weet ik niet Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Sinds kort staat de besturing voor het recruteren vermeld op wikigta: >klik< Dat dit ook met [H] kan i.p.v. [G] is bekend, maar om het nog enigzinds overzichtelijk te houden leek het mij voldoende om alleen de [G] te vermelden en hiermee kan je ze dan gelijk naar je toe roepen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.