lumpstur Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Hallo Ik heb een kogelvrije glas auto/bus nodig, maar ik zou niet weten waar ik deze kan vinden? En nee niet de politie hummer of die andere zwarte politie auto maar een andere Weet je er een graag een snapmap van de vindplaats! BVD! Gr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 HalloIk heb een kogelvrije glas auto/bus nodig, maar ik zou niet weten waar ik deze kan vinden? En nee niet de politie hummer of die andere zwarte politie auto maar een andere Weet je er een graag een snapmap van de vindplaats! BVD! Gr zijn er nog andere kogelvrije auto's dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 HalloIk heb een kogelvrije glas auto/bus nodig, maar ik zou niet weten waar ik deze kan vinden? En nee niet de politie hummer of die andere zwarte politie auto maar een andere Weet je er een graag een snapmap van de vindplaats! BVD! Gr zijn er nog andere kogelvrije auto's dan? ik weet alleen van die geldwagen, dat die zeer veel kogels kan hebben maar de ruiten niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Er zitten geen bullet proof auto's in GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Ja Gruppe Sechs en politie busje (zelfde). Die hebben gaas voor de ruit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Ja Gruppe Sechs en politie busje (zelfde). Die hebben gaas voor de ruit. Yep, klopt... Maar of het echt kogelvrij glas daardoor is, betwijfel ik. Ik heb net trouwens 3 busjes van Gruppe Sechs tegelijk kunnen laten ontploffen. Toch wel tof zo'n geld regen. EDIT: De gebruikelijke typo's Bewerkt: 30 mei 2008 door Iscariah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 probeer de bmp 900 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lumpstur Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 probeer de bmp 900 waar vind ik die Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 zo moeilijk is dat niet kijk eens rond in algonquin... egt dom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 probeer de bmp 900 Bedoel je niet de PMP-600? Of ben ik in de war met een ander? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 ja pmp ken ook wel in iedergeval die lage auto met een grote grill toen ik die auto vn stevie moest jatten wilde ik dat zijraampje kapotschieten maar je kreeg alleen maar schade in het glas inplaats van dat het weg spatte in 1000 stukjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Ja dat is hem ja, maar volgens mij is hij niet kogelvrij. Mischien alleen in die missie even. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Ja dat is hem ja, maar volgens mij is hij niet kogelvrij. Mischien alleen in die missie even. Die PMP 600 gebruik je ook in de missie dat je het museum uit moet na de diamant deal van Ray B. [/font] Dan worden er ook heel wat slugs afgevuurd op jou nietige persoontje, maar ook dan gaan de ruiten van de auto's niet kapot. Deze pmp600's waren gitzwart en geblindeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Denk dat die wel bulletproof zijn, maar wel speciaal daarvoor gemaakt. Dus zul je ze nog terug kunnen vinden is de vraag (net als een Romero of Infernus).. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 gaaf zo'n auto heb ik toen mee genome ga het gelijk proberen of hij bullet proof is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.