GTAgamer17 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Beste gamers, Ik zit namelijk vast bij de missie Turn on, Tune in, Bug out ,ik heb de antennes vernietigd,maar naar de pay 'n spray gaan gaat niet,ik word ofwel gedood ofwel de auto die opfikt en als ik met de heli ga,heb ik geen auto :S help me plz Reageren
Pietje II Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Beste gamers,Ik zit namelijk vast bij de missie Turn on, Tune in, Bug out ,ik heb de antennes vernietigd,maar naar de pay 'n spray gaan gaat niet,ik word ofwel gedood ofwel de auto die opfikt en als ik met de heli ga,heb ik geen auto :S help me plz Als ik jou was zou ik gewoon de helikopter nemen nadat je de laatste antenne hebt gesloopt en dan naar het westelijke eiland (Vice City Beach) vliegen. Land bij het huis van Mercedes Cortez (in GTA Vice City) en stap gauw in de daar geparkeerde Stinger. Rijd dan zo snel mogelijk naar de Pay 'n' Spray die daar maar een blok vandaan is. Als je het allemaal snel doet zul je de politie nog voor kunnen zijn en kun je de missie makkelijk halen. Succes! Klik hier voor een plattegrond (voor het geval je de locaties van de Pay 'n' Spray en Mercedes' huis niet weet): de onderste rode stip is Mercedes' huis (daar moet je dus met de helikopter landen en de Stinger jatten) en de bovenste rode stip is de Pay 'n' Spray. Reageren
GTAgamer17 Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ok,bedankt,Mission Passed Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Wat ik zou doen is de heli pakken, naar de dichtsbijzijnde pay 'n spray gaan, en daar ergens in de buurt moet ook een empire building zijn. Als je die niet hebt moet je 'm gewoon even veroveren. Enfin, als je daar bent moet daar een auto staan en daar moet je meteen inspringen, laten sprayen, en als ik jou was nog even wachten tot dat de sterren opgehouden zijn met knipperen. Het vergt wat oefening maar het is bijna hetzelfde als wat Pietje zei, maar deze vind ik toch iet wat makkelijker. Locatie: Klik hier om de SnapMap te bekijken onderste is de empire building bovenste is de sprayshop. 'k hoop dat ik je goed geholpen heb Jellybee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.