GTAmitch Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin Futo Gt @ Bohan Uranus Gt @ Hove Beach, Broker (Dichtbij Roman's Taxi Service) Cavalcade DUB Edition @ Broker, Dukes, Bohan, Algonquin, Alderney Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan Hakumai Duel EX @ Bohan Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) Blista Compact Gt @ Bohan, Broker The A-team Coquette @ Overal (Haal De Normale Conquette En Ga Een Paar X Door De Pay N Spray) Maffia Gebieden Zijn De Gebieden Waar De Maffia Actief Is; Dus Little Italy, Algonquin (Ray) En Westdyke, Alderney (Jimmy Pegerino) Je kan alle Gt's sneller vinden als je eerst in de ''normale'' versie van de betreffende auto rijdt Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_- Bewerkt: 9 juli 2008 door GTAmitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 yo,ik was aan het rondlopen in LC.. zie ik ineens een super vette intruder voorbij komen met andere achterbumper, side skirts enz.. toen ik een andere auto probeerde te pakken en die intruder probeerde te jatten was hij al te ver weg en weg-gespawnt.. Maarja ik dacht zie ik dit nou echt of verbeeld ik het me echt super vet.. maja ik denk dat ding vind ik nooit meer.. ging ff op internet kijken het blijkt dus dat het wel bestaat.. Blijkt dat hetzelfde kan, ook voor de feroci.. Ook bodykit en alles voor een ferroci.. Hier zijn de foto's.. Beiden auto's zal je volgens IGN kunnen vinden in China-town (alonquin) De auto's heten trouwens hetzelfde maar ik denk ik maak er ff Gt van voor de duidelijkheid. Ik zal zeggen, check hetzelf uit.. Intruder Gt Feroci Gt Die zien er echt wel vet uit... Beter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dimitri Rascalov Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Die bovenste had ik zelf volgens mij ook wel gezien. Onderste niet. Wel bedankt voor de plaats waar je ze kan vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) Nog een paar 'GT's. Sentinel XS Futo GT Presidente V10 Supercharged Sabre GT En natuurlijk de bekende Sultan RS Huntley Sport Greetz Bewerkt: 1 juni 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PetitPierreIV Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Lekkere auto's! Ik ben ze nu allemaal aant zoeken, en die futo en die presidente heb ik nog niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Nog een paar 'GT's. Juist, en dan vergeet je de SuperGT?! Dan voeg ik hem maar even toe : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Nog een paar 'GT's. Juist, en dan vergeet je de SuperGT?! Dan voeg ik hem maar even toe : Ik denk dat je de superGT er niet aanmag toevoegen, want het bijzondere van de bovenstaande auto's is dat er een gewone versie is. En een getunde versie. Dit is bij de SuperGT niet. Dus hoort hij niet in het rijtje thuis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Nog een paar 'GT's. Juist, en dan vergeet je de SuperGT?! Dan voeg ik hem maar even toe : Maar ik bedoelde de auto's met nieuwe/andere bumperkits en spoilers Die heet gewoon Super GT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Nog een paar 'GT's. Juist, en dan vergeet je de SuperGT?! Dan voeg ik hem maar even toe : Maar ik bedoelde de auto's met nieuwe/andere bumperkits en spoilers Die heet gewoon Super GT Ik snap zijn fout wel, want jij zette bovenaan in je post "Hier nog een paar GT's." En de beste heer Iscariah dacht dat hier auto's werden gepost die GT in hun naam bevatten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Nog een paar 'GT's. Juist, en dan vergeet je de SuperGT?! Dan voeg ik hem maar even toe : Maar ik bedoelde de auto's met nieuwe/andere bumperkits en spoilers Die heet gewoon Super GT Ik snap zijn fout wel, want jij zette bovenaan in je post "Hier nog een paar GT's." En de beste heer Iscariah dacht dat hier auto's werden gepost die GT in hun naam bevatten. Ja klopt Maar waarom noemt R* hem dan ook Super GT? Sarcastisch bedoeld Maar ik zei 'gt' he Boeit verder niet Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 bedankt voor alle extra toevoegingen iedereen alleen superGT, sultan rs, sabre gt horen er niet bij sentinel XS is eigenlijk ook zo'n auto ja.. Net als de presidente (wist ik overigens niet, nog nooit gezien zo) futo gt is ook vet.. Het gaat dus eigenlijk om auto's die je in normale staat kan vinden en ook in ''getunede'' staat.. maar dat wel onder dezelfde naam.. dus tot nu toe hebben we; Feroci Intruder Sentinel Futo Presidente Dan weet ik er zelf nog 1.. de Uranus.. HAHA die rijdt veel rond waar je begon met het spel.. alleen dat ding is SUPER lelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pim87 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 @ hierboven In het spel is ook een normale Sultan te vinden, dus de Sultan GT hoort er wel degelijk bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 dan hoort de Sabre GT er ook bij, aangezien je die ook in normale staat kan vinden (ziet er alleen heel anders uit) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 dat is ook zo met de sentinel en de sultan Mooie auto's zijn dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 die zit er onwijs vet uit er worden gelukkig steeds meer GT's ontdekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.