FerryN Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Wellicht toch nog nieuwe GT ontdekt :$ De verschillenzijn minimaal, maar ze zijn er. Ik heb 't over de ....... Stratum! De Stratum is altijd een 2.6GT, meestal met wat erachter, vaak Wagon ofzo. Maar ik heb iets nieuws: De Zirconium Stratum 2.6GT Wagon Twin Turbo, een TT dus. De verschillen: Géén dakraam Kleine spoiler op achterruit Waarschijnlijk heeft deze TT geen speciale kleur, maar dat maakt 'm niet het minst zeldzaam. Je moet goed je ogen open houden wil je er een tegenkomen. Ik heb deze zojuist gevonden in het gebied Fishmarket - Chinatown. Oordeel zelf maar Zodra ik info heb over de kleur, vertel ik het. Kleur: lichte kleuren, vaak lichtblauw, maar ook af en toe donkere kleuren, zoals zwart. Locaties waar ik ze gespot heb: Chinatown, Hatton Gardens, Middle Park East, Purgatory. Ahum, Mitch??? Jaja ik zal t ff checken.. Kan je geen foto's maken met je mobiel ofzo Neenee morgen zal ik alles ff rustig nagaan.. Maar eerst vanavond Schuim-feest Hij moet natuurlijk wel eerst gekeurd en getest worden voordatt ie vernoemt mag worden tot ''GT'' Jaja, ok Heeft die 'GT; er ook geen dikke uitlaat onder hangen, want die is er ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Wellicht toch nog nieuwe GT ontdekt :$ De verschillenzijn minimaal, maar ze zijn er. Ik heb 't over de ....... Stratum! De Stratum is altijd een 2.6GT, meestal met wat erachter, vaak Wagon ofzo. Maar ik heb iets nieuws: De Zirconium Stratum 2.6GT Wagon Twin Turbo, een TT dus. De verschillen: Géén dakraam Kleine spoiler op achterruit Waarschijnlijk heeft deze TT geen speciale kleur, maar dat maakt 'm niet het minst zeldzaam. Je moet goed je ogen open houden wil je er een tegenkomen. Ik heb deze zojuist gevonden in het gebied Fishmarket - Chinatown. Oordeel zelf maar Zodra ik info heb over de kleur, vertel ik het. Kleur: lichte kleuren, vaak lichtblauw, maar ook af en toe donkere kleuren, zoals zwart. Locaties waar ik ze gespot heb: Chinatown, Hatton Gardens, Middle Park East, Purgatory. Ahum, Mitch??? Jaja ik zal t ff checken.. Kan je geen foto's maken met je mobiel ofzo Neenee morgen zal ik alles ff rustig nagaan.. Maar eerst vanavond Schuim-feest Hij moet natuurlijk wel eerst gekeurd en getest worden voordatt ie vernoemt mag worden tot ''GT'' Jaja, ok Heeft die 'GT; er ook geen dikke uitlaat onder hangen, want die is er ook! Alle Stratum's zijn GT, kijk maar op de kont van de auto. Ik praat hier over een Stratum GT TT Nee, ik heb geen uitlaatverschillen kunnen ontdekken, en anders zijn deze mij niet opgevallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Alle Stratum's zijn GT, kijk maar op de kont van de auto.Ik praat hier over een Stratum GT TT Nee, ik heb geen uitlaatverschillen kunnen ontdekken, en anders zijn deze mij niet opgevallen. Idd, maar eentje heeft een kleine uitlaat, en de andere heeft er een dikke pot onder hangen. Zal even kijken op inet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Zou ik gewoon eens al die flutauto's nagaan? Dan weet ik tenminste waar ik moet zoeken En dan weten jullie ook hoe ik denk :$ PS: Dit is wel de eerste én laatste keer dat ik die hele flut carlist ga overtikken Naam voertuig | GT Versie mogelijk? Admiral | Denk het niet Airtug | Zeker niet Ambulance | Zeker niet Annihilator | Zeker niet Banshee | Misschien de open of dichte versie? Benson | Zeker niet Blista Compact | Ja, al bekend Bobcat | Misschien Boxville | Zeker niet Buccaneer | Misschien Burrito | Zeker niet Cabby | Zeker niet Cablecar | Zeker niet Cavalcade | Misschien Cavalcade FXT | Zeker niet Chavos | Misschien Cognoscenti | Zeker niet Comet | Zeker niet Contender | Zeker niet Coquette | Zeker niet (alleen de A-team kleuren) DF8-90 | Zeker niet Dilettante | Zeker niet Dinghy | Zeker niet Dukes | 4 versies, maar geen enkele GT Emperor | Zeker niet Enforcer | Zeker niet Esperanto | Zeker niet Faction | Zeker niet Faggio | Zeker niet FBI Buffalo | Zeker niet Feltzer | Zeker niet Feroci | Ja, al bekend Fire Truck | Zeker niet Flatbed | Zeker niet Forklift | Zeker niet Fortune | Misschien Freeway | Zeker niet Futo | Ja, al bekend Habanero | Misschien Hakumai | Ja, al bekend Helitours Maverick | Zeker niet Hellfury | Zeker niet Huntley Sport | Zeker niet Infernus | Zeker niet Ignot | Zeker niet Intruder | Ja, al bekend Jetmax | Zeker niet Landstalker | 't Is maar hoe je het bekijkt Lokus | Misschien (hopelijk) Manana | Zeker niet Marbelle | Zeker niet Marquis | Zeker niet Merit | Zeker niet Minivan | Zeker niet Moonbeam | Misschien Mr. Tasty | Zeker niet (Zou lol zijn, een ijkar met spoiler en dikke uitlaten enzo) NOOSE Cruiser | Zeker niet NOOSE Patriot | Zeker niet NRG 900 | Ja, de RR Oracle | Ja, de Mafia Style Packer | Zeker niet Patriot | Zeker niet (hoewel ik toch eens ga kijken naar die gele van Playboy) PCJ 600 | Zeker niet Perennial | Misschien Peyote | Zeker niet Phantom | Zeker niet Pinnacle | Misschien PMP 600 | Ja, al bekend Police Cruiser | Zeker niet Police Maverick | Zeker niet Police Patrol | Zeker niet Police Predator | Zeker niet Police Stockade | Zeker niet Premier | Misschien Presidente | Misschien Primo | Ja, al bekend Rancher | Zeker niet Rebla | Ja, al bekend Reefer | Zeker niet Ripley | Zeker niet (zou grappig zijn, zo'n supergrote getunede bak) Romero | Zeker niet (zou grappig zijn, zo'n lijkwagen met spoiler en bodykit) Ruiner | Misschien Sabre | Zeker niet Sabre GT | Zeker niet, is het al min of meer. Sanchez | Zeker niet Schafter | Ja, al bekend Securicar | Zeker niet Sentinel | Ja, al bekend Solair | Denk het niet Speedo | Zeker niet Squalo | Zeker niet Stallion | 4 versies, maar geen GT Steed | Zeker niet Stratum | Misschien Stretch | Zeker niet Subway | Zeker niet Sultan | Ja, al bekend Sultan RS | Zeker niet Super GT | Zeker niet Taxi | Zeker niet Trashmaster | Zeker niet Tropic | Zeker niet Tug | Zeker niet Turismo | Zeker niet Vigero | Zeker niet Vincent | Misschien Virgo | Zeker niet Voodoo | Zeker niet Washington | Zeker niet Willard | Zeker niet Yankee | Zeker niet Zombie | Zeker niet Twijfelgevallen zijn Dikgedrukt, auto's waarvan zeker is dat er wel GT's van zijn zijn onderstreept. Auto's waarvan zeker is dat er geen GT's van zijn zijn schuingedrukt. In een edit komt het aantal bekende GT's, het aantal dingen waar over ik twijfel, en het aantal voertuigen waarvan ik bijna zeker weet dat er geen GT is. Ik zal de Coquette als GT meetellen. Btw: Nu fucking[/font] pijn aan mijn handen, eens kijken wat er gebeurt als ik door typ :$ Edit: Zeker weten GT: 14 Twijfelgevallen: 18 Zeker geen GT: 82 Totaal aantal voertuigen: 114 Bewerkt: 10 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Chavos | Misschien Ik heb echt lang met een Chavos rond gereden, maar zag nergens een speciale uitvoering rondrijden. Alderney kun je wel proberen, want dat heb ik nog niet unlocked Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Chavos | Misschien Ik heb echt lang met een Chavos rond gereden, maar zag nergens een speciale uitvoering rondrijden. Alderney kun je wel proberen, want dat heb ik nog niet unlocked WHHAHHAHAHAHAA :') Sorry :$ Kon het niet laten om even te lachen. Waar vind je die Chavos ook alweer? Die normale? Btw: Westdyke lijkt me wel zo'n plek voor een Chavos GT :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Chavos | Misschien Ik heb echt lang met een Chavos rond gereden, maar zag nergens een speciale uitvoering rondrijden. Alderney kun je wel proberen, want dat heb ik nog niet unlocked WHHAHHAHAHAHAA :') Sorry :$ Kon het niet laten om even te lachen. Waar vind je die Chavos ook alweer? Die normale? Btw: Westdyke lijkt me wel zo'n plek voor een Chavos GT :$ Op zoveel plekken. Op Star Junction zie ik er soms wel eens een paar en in oost en mid bohan zie ik er wel eens Edit: En kan iemand mij eens uitleggen wat dat maffia stijl nou prcies is lol Bewerkt: 10 juli 2008 door Valto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Chavos | Misschien Ik heb echt lang met een Chavos rond gereden, maar zag nergens een speciale uitvoering rondrijden. Alderney kun je wel proberen, want dat heb ik nog niet unlocked WHHAHHAHAHAHAA :') Sorry :$ Kon het niet laten om even te lachen. Waar vind je die Chavos ook alweer? Die normale? Btw: Westdyke lijkt me wel zo'n plek voor een Chavos GT :$ Op zoveel plekken. Op Star Junction zie ik er soms wel eens een paar en in oost en mid bohan zie ik er wel eens Edit: En kan iemand mij eens uitleggen wat dat maffia stijl nou prcies is lol Zwart van kleur, dikke pijpen, grote grill.. vaak getinte ramen.. velgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Patriot | Zeker niet (hoewel ik toch eens ga kijken naar die gele van Playboy) Deze is eenmalig te krijgen, door die van Playboy X te stelen, in de paint and spray is ie niet te krijgen. Tevens, zal ik ook eens gaan kijken. Later, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Patriot | Zeker niet (hoewel ik toch eens ga kijken naar die gele van Playboy) Deze is eenmalig te krijgen, door die van Playboy X te stelen, in de paint and spray is ie niet te krijgen. Tevens, zal ik ook eens gaan kijken. Later, Ik bespaar je de moeite: Geen logo's te bekennen, alleen het gegraveerde "Mammot" in de achter- bumper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Chavos | Misschien Ik heb echt lang met een Chavos rond gereden, maar zag nergens een speciale uitvoering rondrijden. Alderney kun je wel proberen, want dat heb ik nog niet unlocked WHHAHHAHAHAHAA :') Sorry :$ Kon het niet laten om even te lachen. Waar vind je die Chavos ook alweer? Die normale? Btw: Westdyke lijkt me wel zo'n plek voor een Chavos GT :$ Op zoveel plekken. Op Star Junction zie ik er soms wel eens een paar en in oost en mid bohan zie ik er wel eens Edit: En kan iemand mij eens uitleggen wat dat maffia stijl nou prcies is lol Zwart van kleur, dikke pijpen, grote grill.. vaak getinte ramen.. velgen thnx en aangezien iedereen die Oracle zo vet vindt ga ik die maar eens zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Chavos | Misschien Ik heb echt lang met een Chavos rond gereden, maar zag nergens een speciale uitvoering rondrijden. Alderney kun je wel proberen, want dat heb ik nog niet unlocked WHHAHHAHAHAHAA :') Sorry :$ Kon het niet laten om even te lachen. Waar vind je die Chavos ook alweer? Die normale? Btw: Westdyke lijkt me wel zo'n plek voor een Chavos GT :$ Op zoveel plekken. Op Star Junction zie ik er soms wel eens een paar en in oost en mid bohan zie ik er wel eens Edit: En kan iemand mij eens uitleggen wat dat maffia stijl nou prcies is lol Zwart van kleur, dikke pijpen, grote grill.. vaak getinte ramen.. velgen thnx en aangezien iedereen die Oracle zo vet vindt ga ik die maar eens zoeken Vooral in Steinway bij de oostbrug naar Bohan is ie te vinden Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timo207 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Ik reed gisteren met een Banshee, zag ik een andere Banshee rijden met een andere motorkap. Zit er dan ook verschil tussen deze 2? Foto's: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Wilde ik vanmiddag gaan onderzoeken. Maar als je nu direct antwoord wilt: Hoeft niet, het kán een GT zijn ofzo, hoewel ik daar niet van uit ga. Ik denk eerder dat het net zo'n situatie is als bij de 3, 4 modellen van Stallion, de 4 modellen van de Dukes en de 2 versies van de Rancher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soedje Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 ik zag net die austin martin achtige... met plastic bumpers.. cheapy versie dan ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.