rjravi1 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 vinden jullie niet dat de Bentley Continental GT lijkt op de Cognoscenti ...of was dat al bekend? Bentley Continental GT Cognoscenti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 vinden jullie niet dat de Bentley Continental GT lijkt op de Cognoscenti ...of was dat al bekend?Bentley Continental GT *Plaatje* Cognoscenti *Plaatje* Nee, eigenlijk moet ie op deze lijken: De Maybach 62 van 2004. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 hmmm ik vind hem meer op die Bentley Continental GT kwa vorm dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 De Cognoscenti is gebasseert op idd. de Maybach 62. Kunnen we nu weer ontopic gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 ja verder iemand nog bijzondere wagens gezien??? volgens mij zijn het er niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 ja verder iemand nog bijzondere wagens gezien??? volgens mij zijn het er niet meer Op het middelste en rechter eiland iig niet meer dat heb ik helemaal afgescout, maar heb naast 80x de bekende GT's tegen komen niks gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 ja verder iemand nog bijzondere wagens gezien??? volgens mij zijn het er niet meer Op het middelste en rechter eiland iig niet meer dat heb ik helemaal afgescout, maar heb naast 80x de bekende GT's tegen komen niks gevonden. Ook geen Fortune? :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 ja verder iemand nog bijzondere wagens gezien??? volgens mij zijn het er niet meer Op het middelste en rechter eiland iig niet meer dat heb ik helemaal afgescout, maar heb naast 80x de bekende GT's tegen komen niks gevonden. Ook geen Fortune? :') Die noem ik bekend xD maar heb niet zo op Fortunes gelet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 dats wel een lange lijst tot nu toe thx voor de info Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 dats wel een lange lijst tot nu toethx voor de info 15 voertuigen als ik me niet vergis. Om nog maar te zwijgen over de Half-GT's, zoals die Landstalker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 dats wel een lange lijst tot nu toethx voor de info 15 voertuigen als ik me niet vergis. Om nog maar te zwijgen over de Half-GT's, zoals die Landstalker Van mij mag die lijst wel nog wat langer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 dats wel een lange lijst tot nu toethx voor de info 15 voertuigen als ik me niet vergis. Om nog maar te zwijgen over de Half-GT's, zoals die Landstalker Van mij mag die lijst wel nog wat langer 't liefst 114 gt's :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 hmmm ik vind hem meer op die Bentley Continental GTkwa vorm dan Dan ken jij de verschil tussen 3-deurs en 5-deurs niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 hmmm ik vind hem meer op die Bentley Continental GTkwa vorm dan Dan ken jij de verschil tussen 3-deurs en 5-deurs niet. Moet ik je toch even verbeteren: 2- en 4- deurs in dit geval :o Het heeft namelijk geen achterklep waarmee je zomaar naar de banken kan gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 hmmm ik vind hem meer op die Bentley Continental GTkwa vorm dan Dan ken jij de verschil tussen 3-deurs en 5-deurs niet. Moet ik je toch even verbeteren: 2- en 4- deurs in dit geval :o Het heeft namelijk geen achterklep waarmee je zomaar naar de banken kan gaan Uhmmm, zal ik je wat grappigs vertellen? De kofferbakklep is ook een deur, of je nou naar de banken kan gaan of niet. Enigste wanneer een auto 2 of 4 deuren heeft, is wanneer ie geen kofferbakklep heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.