Jump to content

Feroci GT en Intruder GT

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de Rebla sport echt wel hard!

De vincent LX(8000? ff naam vergeten) Die heeft ook een lichte bodykit! Je kan hem krijgen bij de missie dat je gracie moet overbrengen naar een andere plaats. De auto is groen van kleur. Ik vind die muscle cars allemaal maar een matig geluidje hebben ^_^

• Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wienish

99

• GTAmitch

82

• FerryN

43

• Valto

34

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik vind de Rebla sport echt wel hard!

De vincent LX(8000? ff naam vergeten) Die heeft ook een lichte bodykit! Je kan hem krijgen bij de missie dat je gracie moet overbrengen naar een andere plaats. De auto is groen van kleur. Ik vind die muscle cars allemaal maar een matig geluidje hebben ^_^

de Vincent LX2007 (alstublieft voor de naam :)) kun je overal tegenkomen. Het is dus niet alleen díe missie, of díe kleur.

Geplaatst: (bewerkt)
bedankt voor alle extra toevoegingen iedereen ;)

alleen superGT, sultan rs, sabre gt horen er niet bij :puh:

sentinel XS is eigenlijk ook zo'n auto ja.. Net als de presidente (wist ik overigens niet, nog nooit gezien zo)

futo gt is ook vet..

Het gaat dus eigenlijk om auto's die je in normale staat kan vinden en ook in ''getunede'' staat.. maar dat wel onder dezelfde naam..

dus tot nu toe hebben we;

Feroci

Intruder

Sentinel

Futo

Presidente

Dan weet ik er zelf nog 1.. :puh: de Uranus.. HAHA die rijdt veel rond waar je begon met het spel.. alleen dat ding is SUPER lelijk :schater:

Offtopic: Jij houd wel van een paar ".......-jes" in je tekst hé!

Ontopic: Kun je de vindplaatsen misschien aangeven via een SnapMap? :eten:

En is het ook zo dat na een bepaalde tijd dat je de auto hebt opgehaald, hij weer wordt terug gezet op de plek zodat je bijv. twee GT's hebt van hetzelfde type kan krijgen?

Bewerkt: door Alphaxus
Geplaatst:

Je hebt ook nog zo,n contender met een brush grill,

mist lampen en van die lampen bovenop.

DIe is echt lauw alleen moeilijk te vinden :N:N:N

Geplaatst:

Kijk eens naar nummer 3 in de lijst...

Geplaatst:

En is het ook zo dat na een bepaalde tijd dat je de auto hebt opgehaald, hij weer wordt terug gezet op de plek zodat je bijv. twee GT's hebt van hetzelfde type kan krijgen?

Haha, je refereert echt terug naar een post van heel lang geleden maargoed. Uuh.. De vindplaatsen zijn allemaal bepaalde gebieden/wijken omdat ze daar rondrijden. Het is dus niet zo dat ze geparkeerd staan.

Je kan zoveel gt's van hetzelfde soort halen als je wilt. Gewoon dus in de desbetreffende gebieden kijken :D

Kijk eens naar nummer 3 in de lijst...

Wat je zegt Alex!

Geplaatst:

Haha, je refereert echt terug naar een post van heel lang geleden maargoed. Uuh.. De vindplaatsen zijn allemaal bepaalde gebieden/wijken omdat ze daar rondrijden. Het is dus niet zo dat ze geparkeerd staan.

Je kan zoveel gt's van hetzelfde soort halen als je wilt. Gewoon dus in de desbetreffende gebieden kijken :D

Ooh, dus ze rijden rond en staan niet geparkeerd? Dat maakt het opzich al iets makkelijker.

En naar welke post refereer ik, wel leuk om te weten! :puh:

Ooh, dus ze rijden rond en staan niet geparkeerd? Dat maakt het opzich al iets makkelijker.

O, die post had ik gepost (lol) 2 a 3 maanden geleden volgens mij. Toen ik dit topic begon zegmaar. Ik was namelijk opeens die Intruder V8 en Feroci JDM VIP tegengekomen en had toen dit topic geopend. Vandaar ook de Titel; Feroci GT en Intruder GT. Toen ging ik verder zoeken naar andere GT's en kwam ik, samen met vooral ook -_-Alex-_- en FerryN en ingevingen van andere GtaForum mensen tot deze lijst.

Zo, weet je dat ook weer :puh:

De GT's rijden inderdaad gewoon rond. Welke ben je precies naar opzoek? Omdat ik namelijk exact weet waar je moet zijn en ik een aantal maniertjes weet, kan ik het je zo zeggen.

Anders moet je gewoon lekker zelf gaan zoeken :D dat is het leukst. Soms heb je er al 1 als je die buurt inrijdt. Soms ben je 15min of meer aan het zoeken. Is bruut als je hem dan ineens voorbij ziet rijden.

Ik had het namelijk nooit echt door. Er kwam zegmaar een GT voorbij rijden, en dan 2 sec laten dacht ik WTF!!! Dan snel omkeren en achteraan gaan. ^_^

Bewerkt: door GTAmitch
Geplaatst:

O, die post had ik gepost (lol) 2 a 3 maanden geleden volgens mij. Toen ik dit topic begon zegmaar. Ik was namelijk opeens die Intruder V8 en Feroci JDM VIP tegengekomen en had toen dit topic geopend. Vandaar ook de Titel; Feroci GT en Intruder GT. Toen ging ik verder zoeken naar andere GT's en kwam ik, samen met vooral ook -_-Alex-_- en FerryN en ingevingen van andere GtaForum mensen tot deze lijst.

De GT's rijden inderdaad gewoon rond. Welke ben je precies naar opzoek? Omdat ik namelijk exact weet waar je moet zijn en ik een aantal maniertjes weet, kan ik het je zo zeggen.

Anders moet je gewoon lekker zelf gaan zoeken :D dat is het leukst. Soms heb je er al 1 als je die buurt inrijdt. Soms ben je 15min of meer aan het zoeken. Is bruut als je hem dan ineens voorbij ziet rijden.

Ik had het namelijk nooit echt door. Er kwam zegmaar een GT voorbij rijden, en dan 2 sec laten dacht ik WTF!!! Dan snel omkeren en achteraan gaan. ^_^

En welke Gt vind jij vetst, en raad je me dus aan?

Geplaatst:

De Futo GT vind ik een aanrader :Y .

Er is er niet 1 die ik het vetst vind eigenlijk.. Je moet ze sowieso allemaal ff checken.. Maar de vetste zijn;

Sentinel XS

Futo GT

Intruder V8

Feroci VDM VIP

Shafter Maffia Style

Bewerkt: door GTAmitch
Geplaatst:

Er is er niet 1 die ik het vetst vind eigenlijk.. Je moet ze sowieso allemaal ff checken.. Maar de vetste zijn;

Sentinel XS

Futo GT

Intruder V8

Feroci VDM VIP

Shafter Maffia Style

kan iemand plaatjes van deze autos geven zodat ik weet waar ik naar moet zoeken. :eten:

ze staan niet bij wikigta. :cry:

Geplaatst:
Ik heb mijn eerste GT! :dans:

Een Sultan RS, een snelle wagen. :D

Helaas, ik moet je eventjes wakker schudden, de Sultan RS is geen GT :N .

Je hebt wel de Sultan GT, die heeft de RS spoiler, en de Evo motorkap, en die is een 5-deurs wagen.

Geplaatst:
Ik heb mijn eerste GT! :dans:

Een Sultan RS, een snelle wagen. :D

Helaas, ik moet je eventjes wakker schudden, de Sultan RS is geen GT :N .

Je hebt wel de Sultan GT, die heeft de RS spoiler, en de Evo motorkap, en die is een 5-deurs wagen.

Hmm, maar die kwam wel voor in een youtube filmpje die jij had gepost, dus ik nam aan dat het een GT was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...