GTAmitch Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Deze al gezien?Gevonden op een ander forum. NRG900(RR): yup. rijdt gewoon rondt in het spel (beide motoren).. En je kan beide motoren vinden bij West-dyke auto's in Westdyke Reageren
ricovs Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 waaromvergeet idereen de infernus? er is er een met en een zonder spoiler. Reageren
GTA-Larsman Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 en je heb de Dukes ook nog.... 3 verschillende motorkappen (met of zonder luchthapper), met of zonder spoiler, met of zonder achterraam geblindeerd Reageren
GTAmitch Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 en je heb de Dukes ook nog....3 verschillende motorkappen (met of zonder luchthapper), met of zonder spoiler, met of zonder achterraam geblindeerd ja hierboven; jullie hebben beide een beetje gelijk. het klopt dat er van die auto's ook varianten zijn maar het gaat hier echt om auto's die moeilijk te vinden zijn. die dukes bv zie je om de 5min wel rijden.. die lijst die ik op pagina 2 heb gemaakt. dat zijn zegmaar ''zeldzame'' auto's snappie? Reageren
denven Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) GTAmitch.................. EDIT: Ik Ben Misschien De Vetste Nog Wel Vergeten!, Er Rijdt Een Coquette Rond In De Kleuren Van Face's Oude Corvette Van The A-Team. Echt SUPER VET! Check It Out: Inderdaad Bewerkt: 9 juni 2008 door denven Reageren
GTAmitch Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 GTAmitch..................EDIT: Ik Ben Misschien De Vetste Nog Wel Vergeten!, Er Rijdt Een Coquette Rond In De Kleuren Van Face's Oude Corvette Van The A-Team. Echt SUPER VET Inderdaad haha, foto van speelgoed-auto als je op google kijkt zie je de ''echte'' Reageren
denven Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 GTAmitch..................EDIT: Ik Ben Misschien De Vetste Nog Wel Vergeten!, Er Rijdt Een Coquette Rond In De Kleuren Van Face's Oude Corvette Van The A-Team. Echt SUPER VET Inderdaad haha, foto van speelgoed-auto als je op google kijkt zie je de ''echte'' klopt maar zo is die wel duidelijk staat ook klein: A-Team op:P Reageren
B-Dup Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik zat net een beetje te kloten op Star Junction, en toen kwam ik een Cavalcade FXT tegen... was deze auto al bekend? Zal kijken of ik zo een foto kan maken Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Weet iemand waar de Infernus staat in GTA IV?????? Reageren
denven Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Weet iemand waar de Infernus staat in GTA IV?????? die rijden gewoon rond, maar de meeste zie je hier rijden/staan : (ja die hele drukke stadgedeelte met al die reclame en neonlichten SnapMap Reageren
GTAmitch Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Weet iemand waar de Infernus staat in GTA IV?????? die staat nergens, tenminste, niemand weet nog waar. je krijgt die auto later na een bepaalde missie Reageren
Hackman Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Na de laatste missie van Bernie Crane[/font] . Reageren
FerryN Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik heb eentje gevonden, de sultan GT, gewoon 4-deurs, RS spoiler erop en de motorkap van een RL Evolution, zonder die RS-striping. Dat was het. Later, Reageren
GTAmitch Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik heb eentje gevonden, de sultan GT, gewoon 4-deurs, RS spoiler erop en de motorkap van een RL Evolution, zonder die RS-striping.Dat was het. Later, klopt, dat ding is super vet man! kan je miss foto'tje van schieten? Reageren
FerryN Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik heb eentje gevonden, de sultan GT, gewoon 4-deurs, RS spoiler erop en de motorkap van een RL Evolution, zonder die RS-striping.Dat was het. Later, klopt, dat ding is super vet man! kan je miss foto'tje van schieten? Helaas niet, heb geen toestel Tevens, heb ik alle GT's behalve die Corvette met die rode striping. Futo GT is ook zeer vet. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.