Jump to content

Feroci GT en Intruder GT


GTAmitch

Recommended Posts

Kan iemand misschien een snapmap voor mij maken met de exacte vindplaats van de feroci GT, want ik heb heel Chinatown doorgezocht, maar kon hem niet vinden :puh:

Reed je zelf rond met een feroci? de normale versie?

want een exacte vindplaats is er niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    99

  • GTAmitch

    82

  • FerryN

    43

  • Valto

    34

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan iemand misschien een snapmap voor mij maken met de exacte vindplaats van de feroci GT, want ik heb heel Chinatown doorgezocht, maar kon hem niet vinden :puh:

haal eerst een normale feroci.. bijna elke x als ik uit mn safehouse in Bohan loop zie ik een normale rijden..

dan ga je naar chinatown en dan zal je er wel 1 vinden binnen 10 min ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand misschien een snapmap voor mij maken met de exacte vindplaats van de feroci GT, want ik heb heel Chinatown doorgezocht, maar kon hem niet vinden :puh:

haal eerst een normale feroci.. bijna elke x als ik uit mn safehouse in Bohan loop zie ik een normale rijden..

dan ga je naar chinatown en dan zal je er wel 1 vinden binnen 10 min ofzo.

Ik had de mijne binnen 5 minuten, maar was ondertussen ook naar de dichtbezijnde pay and spray gereden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand misschien een snapmap voor mij maken met de exacte vindplaats van de feroci GT, want ik heb heel Chinatown doorgezocht, maar kon hem niet vinden :puh:

haal eerst een normale feroci.. bijna elke x als ik uit mn safehouse in Bohan loop zie ik een normale rijden..

dan ga je naar chinatown en dan zal je er wel 1 vinden binnen 10 min ofzo.

Ik had de mijne binnen 5 minuten, maar was ondertussen ook naar de dichtbezijnde pay and spray gereden ;)

aight, alleen vind ik de Intruder gt en Feroci gt maar lelijk :puh: echt TE VET.. is die Presidente V10 en die Sultan gt.. Sentinel Gt is ook vet maar kende ik al een beetje van GTAIII..

daarnaast vond ik die Futo altijd al een geinig raceauto'tje.. toen ik dit topic begon en later ineens mensen kwamen met andere GT's werd ik helemaal gek.. die futo GT is echt de bom

Link to comment
Delen op andere websites

yo,

ik was aan het rondlopen in LC.. zie ik ineens een super vette intruder voorbij komen met andere achterbumper, side skirts enz.. toen ik een andere auto probeerde te pakken en die intruder probeerde te jatten was hij al te ver weg en weg-gespawnt.. Maarja ik dacht zie ik dit nou echt of verbeeld ik het me :7

echt super vet.. maja ik denk dat ding vind ik nooit meer.. :puh: ging ff op internet kijken

het blijkt dus dat het wel bestaat..

Blijkt dat hetzelfde kan, ook voor de feroci.. Ook bodykit en alles voor een ferroci.. Hier zijn de foto's.. Beiden auto's zal je volgens IGN kunnen vinden in China-town (alonquin) De auto's heten trouwens hetzelfde maar ik denk ik maak er ff Gt van voor de duidelijkheid.

Ik zal zeggen, check hetzelf uit..

Intruder Gt

Feroci Gt

Ik heb laatst nog in de Feroci versie gereden

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor alle extra toevoegingen iedereen ;)

alleen superGT, sultan rs, sabre gt horen er niet bij :puh:

sentinel XS is eigenlijk ook zo'n auto ja.. Net als de presidente (wist ik overigens niet, nog nooit gezien zo)

futo gt is ook vet..

Het gaat dus eigenlijk om auto's die je in normale staat kan vinden en ook in ''getunede'' staat.. maar dat wel onder dezelfde naam..

dus tot nu toe hebben we;

Feroci

Intruder

Sentinel

Futo

Presidente

Dan weet ik er zelf nog 1.. :puh: de Uranus.. HAHA die rijdt veel rond waar je begon met het spel.. alleen dat ding is SUPER lelijk :schater:

de sultan rs hoort er wel bij de gewone sultan rijd ook rond in LC

en de sabre gt ook, de gewone sabre lijkt een beetje op de faction

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor alle extra toevoegingen iedereen ;)

alleen superGT, sultan rs, sabre gt horen er niet bij :puh:

sentinel XS is eigenlijk ook zo'n auto ja.. Net als de presidente (wist ik overigens niet, nog nooit gezien zo)

futo gt is ook vet..

Het gaat dus eigenlijk om auto's die je in normale staat kan vinden en ook in ''getunede'' staat.. maar dat wel onder dezelfde naam..

dus tot nu toe hebben we;

Feroci

Intruder

Sentinel

Futo

Presidente

Dan weet ik er zelf nog 1.. :puh: de Uranus.. HAHA die rijdt veel rond waar je begon met het spel.. alleen dat ding is SUPER lelijk :schater:

de sultan rs hoort er wel bij de gewone sultan rijd ook rond in LC

en de sabre gt ook, de gewone sabre lijkt een beetje op de faction

Nee, deze discussie heb ik al 10x moeten voeren helaas.. Het gaat om auto's met DEZELFDE naam, maar VERSCHILLEND uiterlijk.. Op die lijst die ik op de vorige pagina heb gepost zie je dus al dat soort autó's; de zogenaamde GT's.. Wat de Sultan betreft heb je een normale.. en een GT versie.. de Sultan RS is een heel ander model.. hetzelfde geld voor Sabre GT enz.. daar is niks bijzonders aan. dat zijn gewone auto's

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor alle extra toevoegingen iedereen ;)

alleen superGT, sultan rs, sabre gt horen er niet bij :puh:

sentinel XS is eigenlijk ook zo'n auto ja.. Net als de presidente (wist ik overigens niet, nog nooit gezien zo)

futo gt is ook vet..

Het gaat dus eigenlijk om auto's die je in normale staat kan vinden en ook in ''getunede'' staat.. maar dat wel onder dezelfde naam..

dus tot nu toe hebben we;

Feroci

Intruder

Sentinel

Futo

Presidente

Dan weet ik er zelf nog 1.. :puh: de Uranus.. HAHA die rijdt veel rond waar je begon met het spel.. alleen dat ding is SUPER lelijk :schater:

de sultan rs hoort er wel bij de gewone sultan rijd ook rond in LC

en de sabre gt ook, de gewone sabre lijkt een beetje op de faction

Nee, deze discussie heb ik al 10x moeten voeren helaas.. Het gaat om auto's met DEZELFDE naam, maar VERSCHILLEND uiterlijk.. Op die lijst die ik op de vorige pagina heb gepost zie je dus al dat soort autó's; de zogenaamde GT's.. Wat de Sultan betreft heb je een normale.. en een GT versie.. de Sultan RS is een heel ander model.. hetzelfde geld voor Sabre GT enz.. daar is niks bijzonders aan. dat zijn gewone auto's

Juist, dus de Sabre GT, Sultan RS en Huntley Sport horen er niet bij.

EN die Futo GT, shit hey, die is VET!

Die geeft me een driftgevoel, samen met de Feroci, die tevens ook redelijk drift.

Futo is wel moeilijk te driften, heeft te weinig power.

Later

De sabre GT lijkt overig helemaal niet op de gewone sabre, Sabre lijkt op een buick, de GT weet ik niet.

Huntley sport is ook wel vet, maar lomp zoals alle SUV's, en de Sultan RS is vet, maar ook een random car?

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor alle extra toevoegingen iedereen ;)

alleen superGT, sultan rs, sabre gt horen er niet bij :puh:

sentinel XS is eigenlijk ook zo'n auto ja.. Net als de presidente (wist ik overigens niet, nog nooit gezien zo)

futo gt is ook vet..

Het gaat dus eigenlijk om auto's die je in normale staat kan vinden en ook in ''getunede'' staat.. maar dat wel onder dezelfde naam..

dus tot nu toe hebben we;

Feroci

Intruder

Sentinel

Futo

Presidente

Dan weet ik er zelf nog 1.. :puh: de Uranus.. HAHA die rijdt veel rond waar je begon met het spel.. alleen dat ding is SUPER lelijk :schater:

de sultan rs hoort er wel bij de gewone sultan rijd ook rond in LC

en de sabre gt ook, de gewone sabre lijkt een beetje op de faction

Nee, deze discussie heb ik al 10x moeten voeren helaas.. Het gaat om auto's met DEZELFDE naam, maar VERSCHILLEND uiterlijk.. Op die lijst die ik op de vorige pagina heb gepost zie je dus al dat soort autó's; de zogenaamde GT's.. Wat de Sultan betreft heb je een normale.. en een GT versie.. de Sultan RS is een heel ander model.. hetzelfde geld voor Sabre GT enz.. daar is niks bijzonders aan. dat zijn gewone auto's

Juist, dus de Sabre GT, Sultan RS en Huntley Sport horen er niet bij.

EN die Futo GT, shit hey, die is VET!

Die geeft me een driftgevoel, samen met de Feroci, die tevens ook redelijk drift.

Futo is wel moeilijk te driften, heeft te weinig power.

Later

De sabre GT lijkt overig helemaal niet op de gewone sabre, Sabre lijkt op een buick, de GT weet ik niet.

Huntley sport is ook wel vet, maar lomp zoals alle SUV's, en de Sultan RS is vet, maar ook een random car?

jij zegt het !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wat informatie voor je, namelijk de kleuren die ze ALTIJD hebben en de kenmerken.

Feroci Gt, Donkerblauw, lijkt vaak op zwart, valt op door zijn lage bumperkit, en spoiler.

Intruder Gt, Bordeaux Rood(donker rood lijkt het veel op), valt op door zijn bumperkit, en spoiler.

Presidente V10 Supercharged, Zwart, valt op door zijn grill van racegaas, en spoiler.

Sentinel Gt, Zwart, valt op door zijn lammellen achterruitcover, spoiler en motorkap.

Futo Gt, Donker rood, met een Carbon motorkap, valt op door zijn motorkap, spoiler en de enige rode kuipstoel in de wagen.

Uranus Gt, Grijs/Zilver, valt op door de mistlampen voor, spoiler en lammellen achteruitcover.

Cavalcade DUB Edition, Bordeaux Rood met Goude trim en velgen, door zijn goude spul, en de speakers, en de gouden ramentint.

Sultan Gt, Blauw, door zijn motorkap en spoiler.

Primo GT,Bordeaux Rood met een goude trim en velgen, door zijn bumperkit en spoiler.

Shafter GT, Zwart, Valt op door zijn iets lagere achterbumper, en zijskitr, en veel lagere voorbumper en door zijn grill, Te vinden bij Hovebeach.

De speciale wagens met een paintjob:

The A-team Coquette, Wit met een rode streep.

Patriot, met de Amerikaanse vlag, volgens mij in meerder kleuren, maar meestal zwart.

!!!Maar deze weet ik niet zeker!!!

Zo kun je zien dat het een GT is, want echte GT(met zeldzame upgrades/bodykits) hebben maar één kleur, en deze staan hierboven.

Je kunt ze wel door een Pay and spray halen voor een andere kleur, ze behouden hun upgrades voor de nieuwsgierigen.

Behalve de wagens mij een paintjob, maar voor de patriot kan ik niks verzekeren!

Later

EDIT!: Ik heb een nieuwe GT gevonden volgens mij, de Shafter GT, gevonden bij Hove beach!

Deze heeft een andere grill, kleine voorspoiler, iets lagere achterbumper, en hij komt in het zwart.

Kan geen pic maken.

Kan iemand dit voor me nog eens bevestingen?

Later

Edit alweer, ik zag op een forum, een Blista GT, met wat kleine veranderingentjes. Pic:

blista01.JPG

er blijkt ook een modded PMP te zijn, hier de link naar die forum: http://www.gamespot.com/xbox360/action/gra...037&page=22

Hier staat ook nog een Contender en Et cetera.

Nog een edit:

Hier staan er nog meer, ook aantal die hier niet staan.

Klik hier

Later

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT!: Ik heb een nieuwe GT gevonden volgens mij, de Shafter GT, gevonden bij Hove beach!

Deze heeft een andere grill, kleine voorspoiler, iets lagere achterbumper, en hij komt in het zwart.

Kan geen pic maken.

Kan iemand dit voor me nog eens bevestingen?

Later

Edit alweer, ik zag op een forum, een Blista GT, met wat kleine veranderingentjes. Pic:

blista01.JPG

er blijkt ook een modded PMP te zijn, hier de link naar die forum: http://www.gamespot.com/xbox360/action/gra...037&page=22

Hier staat ook nog een Contender en Et cetera.

Nog een edit:

Hier staan er nog meer, ook aantal die hier niet staan.

Klik hier

Later

dope shit man! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

:? hoort huntley sport er niet tussen je hebt toch geen gewone huntley in het spel (teminste die ben ik in al die tijd nog nooit tegengekomen)

nee die hoort er niet bij want zoals jij al zegt bestaat er geen normale..

Nogmaals mensen; het gaat hier om speciale auto's waarvan je een normale versie hebt en een ''tuned versie'' die dus moeilijk te vinden zijn.. Dus bv; zoals een rancher; kan met of zonder lichten, met huis op achterkant of zonder.. maar dan dus die moeilijk te vinden zijn

Link to comment
Delen op andere websites

ALLE GT'S + Vindplaatsen

Feroci Gt @ Chinatown, Algonquin

Intruder Gt @ Chinatown, Algonquin

Presidente V10 Supercharged @ Chinatown + Easton, Algonquin

Sentinel Gt @ Little Italy, Algonquin + Jimmy Pegorino's Huis, Alderney (Maffia Gebieden)

Futo Gt @ Bohan + Dukes, (Zeer Lastig Te Vinden)

Uranus Gt @ Broker, Vlakbij Roman's Taxi Service

Cavalcade DUB Edition @ Broker, Dukes, Bohan (Zeer Makkelijk Te Vinden)

Sultan Gt @ Alderney City, Alderney (Getunde Sultan, NIET De Sultan RS)

The A-team Coquette @ Anywhere (Kan Ook Paar x Door Pay N Spray Gaan Voor Deze Look)

Ps; Misschien Dat Iemand Deze Shit Kan Sturen Naar WikiGTA Ofzo, Want Lijkt Me Wel Vet En Logisch Als Dit Op De Site Komt

EDIT:

Je Hebt Ook nog auto's met ''kleine veranderingen'' zoals;

PMP-600; Kleine Spoiler Achter, Zwart Van Kleur @ Missie Bij ''Art Museum'' Bij Middlepark Algonquin

Blista Compact; Kleine Achterspoiler, Side Skirts @ Geen Idee

Oracle ''Mafia Style; 4 Uitlaten, Dikke Grill, Zwart Van Kleur @ Maffia Area's

Bewerkt: door GTAmitch
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
(...)

Presidente V10 Supercharged @ Chinatown + Easton, Algonquin

(...)

Misschien kun je dit aanpassen, want ik zat gister

anderhalf uur te zoeken in Chinatown, Lower Easton en Easton

in een Presidente op zoek naar dit exemplaar. Niet gevonden,

en uiteindelijk maar opgegeven.

Nu net rij ik met een Stretch door Alderney City, en wat tref ik

daar??? Jup, een Presidente V10 Supercharged.

Mijn handtekening blijkt weer eens de waarheid te spreken :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...