GTAmitch Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin Futo Gt @ Bohan Uranus Gt @ Hove Beach, Broker (Dichtbij Roman's Taxi Service) Cavalcade DUB Edition @ Broker, Dukes, Bohan, Algonquin, Alderney Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan Hakumai Duel EX @ Bohan Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) Blista Compact Gt @ Bohan, Broker The A-team Coquette @ Overal (Haal De Normale Conquette En Ga Een Paar X Door De Pay N Spray) Maffia Gebieden Zijn De Gebieden Waar De Maffia Actief Is; Dus Little Italy, Algonquin (Ray) En Westdyke, Alderney (Jimmy Pegerino) Je kan alle Gt's sneller vinden als je eerst in de ''normale'' versie van de betreffende auto rijdt Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_- Bewerkt: 9 juli 2008 door GTAmitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 NU DAN ECHT COMPLETE LIJST VAN ALLE GT'S (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen (...) Maffia Gebieden Zijn De Gebieden Waar De Maffia Actief Is; Dus Little Italy, Algonquin (Ray) En Westdyke, Alderney (Jimmy Pegerino) Je kan alle Gt's sneller vinden als je eerst in de ''normale'' versie van de betreffende auto rijdt Zul je net zien dat er vanavond weer 3 GT's worden ontdekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 NU DAN ECHT COMPLETE LIJST VAN ALLE GT'S (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen (...) Maffia Gebieden Zijn De Gebieden Waar De Maffia Actief Is; Dus Little Italy, Algonquin (Ray) En Westdyke, Alderney (Jimmy Pegerino) Je kan alle Gt's sneller vinden als je eerst in de ''normale'' versie van de betreffende auto rijdt Zul je net zien dat er vanavond weer 3 GT's worden ontdekt Ik hoop het; Ik ben dit topic begonnen met de kennis van 2 Gt's.. Dmv andere mensen op 't forum + eigen bevindingen ben ik tot deze lijst gekomen.. Dus ik hoop dat er nog een hoop bijkomen.. Is leuk om te ontdekken en te vinden in het spel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chasmen Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Mooie en handige lijst. Sorry hoor, toch nog weer over de Cognosentie. De auto moet helemaal wit zijn en niet wit-grijs. Ik heb hem een kwartier (gestoord hé) door de Pay en spray gedrukt, maar niet geheel spier wit gekregen Dat ter zijde. Een mooie lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Mooie en handige lijst.Sorry hoor, toch nog weer over de Cognosentie. De auto moet helemaal wit zijn en niet wit-grijs. Ik heb hem een kwartier (gestoord hé) door de Pay en spray gedrukt, maar niet geheel spier wit gekregen Dat ter zijde. Een mooie lijst Bedankt.. ik zal t ff checken wat betreft die cognosentie.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Mooie en handige lijst.Sorry hoor, toch nog weer over de Cognosentie. De auto moet helemaal wit zijn en niet wit-grijs. Ik heb hem een kwartier (gestoord hé) door de Pay en spray gedrukt, maar niet geheel spier wit gekregen Dat ter zijde. Een mooie lijst Bedankt.. ik zal t ff checken wat betreft die cognosentie.. Ik zeg steeds Cognesetti, maar nu ga ik 't toch eens goed doen: de Cognescenti krijg ik ook niet helemaal spierwit, wel wit met een klein beetje grijsachtig dat bijna niet opvalt :$ en wat betreft die erelijst van GTAMitch: ik voel me vereerd, en hongerig :$ Ik ben nu op dit moment bezig met min of meer onderzoek. Ik ben o.a. bezig met de Moonbeam en de Infernus. Bewerkt: 8 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 GTAMitch ik denk dat de Futo GT alleen in het oosten van Bohan te vinden is en niet in heel Bohan(zoals je lijstje zegt). Ik heb zowiezo heel lang naar een normale Futo gezocht en ik kwam er pas tegen toen ik in oost-Bohan kwam (Little bay, Industrial en Northern Gardens). Na lang door heel Bohan te zoeken kwam ik vervolgens de GT op een weg in Little bay tegen. Kan toeval zijn trouwens maarja misschien heb je er iets aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 GTAMitch ik denk dat de Futo GT alleen in het oosten van Bohan te vinden is en niet in heel Bohan(zoals je lijstje zegt). Ik heb zowiezo heel lang naar een normale Futo gezocht en ik kwam er pas tegen toen ik in oost-Bohan kwam (Little bay, Industrial en Northern Gardens). Na lang door heel Bohan te zoeken kwam ik vervolgens de GT op een weg in Little bay tegen. Kan toeval zijn trouwens maarja misschien heb je er iets aan. de vindplaatsten zijn gebaseert of bevindingen van mij en veel vrienden van mij en andere gtaforum mensen.. in bohan komt de futo het meest voor.. maar ik heb hem bv ook wel eens in dukes en broker gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Aan de missie Entourage van Gambetti heb ik een zwarte Emperor Lokus overgehouden, ik heb de achterkant doorzocht en vond naast het Lokus-tekstje LS350 staan. Of het hierbij om een GT gaat, zal ik nu uitzoeken. Edit: ik zie het al! Vals alarm. Sorry! Bewerkt: 8 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Aan de missie Entourage van Gambetti heb ik eenzwarte Emperor Lokus overgehouden, ik heb de achterkant doorzocht en vond naast het Lokus-tekstje LS350 staan. Of het hierbij om een GT gaat, zal ik nu uitzoeken. Echt toevallig.. Ik heb die missie net ook gedaan..!! Ik ben de storyline opnieuw begonnen omdat ik graag wil dat roman blijft leven en ik wilde playboyX's huis.. De lokus kom je alleen nooit tegen, maar ik hoor het wel. Overigens heb ik een landstalker (gt) gevonden.. Er staat niks speciaals op maar hij is verlaagt en heeft waar normaal side-skirts zitten een groot paneel voor in en uit stappen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Aan de missie Entourage van Gambetti heb ik eenzwarte Emperor Lokus overgehouden, ik heb de achterkant doorzocht en vond naast het Lokus-tekstje LS350 staan. Of het hierbij om een GT gaat, zal ik nu uitzoeken. Echt toevallig.. Ik heb die missie net ook gedaan..!! Ik ben de storyline opnieuw begonnen omdat ik graag wil dat roman blijft leven en ik wilde playboyX's huis.. De lokus kom je alleen nooit tegen, maar ik hoor het wel. Overigens heb ik een landstalker (gt) gevonden.. Er staat niks speciaals op maar hij is verlaagt en heeft waar normaal side-skirts zitten een groot paneel voor in en uit stappen.. Lokusjes zie je vooral in Bohan En 't was geen GT. Landstalker? zo'n zwarte zonder dakdragers en met tv's in de hoofdleuningen? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Mooie en handige lijst.Sorry hoor, toch nog weer over de Cognosentie. De auto moet helemaal wit zijn en niet wit-grijs. Ik heb hem een kwartier (gestoord hé) door de Pay en spray gedrukt, maar niet geheel spier wit gekregen Dat ter zijde. Een mooie lijst Bedankt.. ik zal t ff checken wat betreft die cognosentie.. Ik zeg steeds Cognesetti, maar nu ga ik 't toch eens goed doen: de Cognescenti krijg ik ook niet helemaal spierwit, wel wit met een klein beetje grijsachtig dat bijna niet opvalt :$ en wat betreft die erelijst van GTAMitch: ik voel me vereerd, en hongerig :$ Ik ben nu op dit moment bezig met min of meer onderzoek. Ik ben o.a. bezig met de Moonbeam en de Infernus. Ik heb volgens mij een spierwitte Cosnescenti gezien hier: Klik hier om de SnapMap te bekijken Maar, deze is van een 'Random Character' en weet niet of hij er altijd staat. En verder, Mitch, bedankt dat ik op de erelijst sta Later, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Is die A-team corvette ook een GT versie van? Bewerkt: 8 juli 2008 door KronicSmoker187 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Is die A-team corvette ook een GT versie van? Alle GT's staan in het topic "Feroci GT en Intruder GT" van GTAMitch, inclusief locaties e.d. Vragen over GT's passen als je 't mij vraagt beter in dat topic. Antwoord op je vraag: Nope. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Is die A-team corvette ook een GT versie van? Ik hoop t wel. En waarom kan je geen A-team bellen tijdens een missie en dan knappen die t wel voor je op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.