1974 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Is die A-team corvette ook een GT versie van? Ik hoop t wel. En waarom kan je geen A-team bellen tijdens een missie en dan knappen die t wel voor je op? Lijkt me logisch waarom ze niet komen.Dirk benedict a.k.a face is 63,dwight schultz a.k.a murdock is 61,Mr,T a.k.a B.a is 56,en george peppard a.k.a hannibal smith is al 14 jaar dood.Sorry moest er uit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Is die A-team corvette ook een GT versie van? Ik hoop t wel. En waarom kan je geen A-team bellen tijdens een missie en dan knappen die t wel voor je op? Lijkt me logisch waarom ze niet komen.Dirk benedict a.k.a face is 63,dwight schultz a.k.a murdock is 61,Mr,T a.k.a B.a is 56,en george peppard a.k.a hannibal smith is al 14 jaar dood.Sorry moest er uit . En als ze moeten overvliegen komt MR. T niet, want die heeft vliegangst. En voor alle GT's, kijk dan in de topic van Mitch, staan ze allemaal. Later, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Is die A-team corvette ook een GT versie van? Ik hoop t wel. En waarom kan je geen A-team bellen tijdens een missie en dan knappen die t wel voor je op? Lijkt me logisch waarom ze niet komen.Dirk benedict a.k.a face is 63,dwight schultz a.k.a murdock is 61,Mr,T a.k.a B.a is 56,en george peppard a.k.a hannibal smith is al 14 jaar dood.Sorry moest er uit . En als ze moeten overvliegen komt MR. T niet, want die heeft vliegangst. En voor alle GT's, kijk dan in de topic van Mitch, staan ze allemaal. Later, Whahahah die is goed:P maar dan slaan ze hem wel weer knock out.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Is die A-team corvette ook een GT versie van? Ik hoop t wel. En waarom kan je geen A-team bellen tijdens een missie en dan knappen die t wel voor je op? Lijkt me logisch waarom ze niet komen.Dirk benedict a.k.a face is 63,dwight schultz a.k.a murdock is 61,Mr,T a.k.a B.a is 56,en george peppard a.k.a hannibal smith is al 14 jaar dood.Sorry moest er uit . Oowh.. dat wist ik niet:P Face rules! dat moest er ook ff uit:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Is die A-team corvette ook een GT versie van? Ik hoop t wel. En waarom kan je geen A-team bellen tijdens een missie en dan knappen die t wel voor je op? A-team kicked ass, zou wel leuk zijn als dat zou kunnen. Is die A-team corvette ook een GT versie van? Ik hoop t wel. En waarom kan je geen A-team bellen tijdens een missie en dan knappen die t wel voor je op? Lijkt me logisch waarom ze niet komen.Dirk benedict a.k.a face is 63,dwight schultz a.k.a murdock is 61,Mr,T a.k.a B.a is 56,en george peppard a.k.a hannibal smith is al 14 jaar dood.Sorry moest er uit . Oowh.. dat wist ik niet:P Face rules! dat moest er ook ff uit:P Face is niet cool gek, BA is de shit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chasmen Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Precies FerryN, die bedoel ik Na het spelen van de Random character is hij weg. Dank voor het helpen duidelijk te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Ik vind het wel jammer dat er geen look-a-like meer in zit. In SA zat tenminste nog de Burrito/Gang Burrito, maar dat is nu een soort glazenwassers autootje geworden.. Er zit dan wel weer de Corvette in, maar ik heb toch liever die vette GMC. Bewerkt: 9 juli 2008 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) -->Hakumai - in rood en bodykits met spoiler @ Broker bij de smalle toolpoortjes op die brug (zie snapmap bovenste punt) Deze kwam heb ik net ook tegen in Bohan (Little Bay), maar er staat niets speciaals op of wel? Die dubbele uitlaat ziet er trouwens wel vet uit xD En trouwens ik kwam daar wel 8x in 20 mins een Futo GT tegen terwijl ik in een Hakumai rond reed O.o Edit: Haha Alex die Sig van jou klopt echt. Ik dacht: "ik heb wel weer genoeg auto's gezocht voor vandaag ik ga een missie doen" ik rij naar de Liberty Paper gast bij Star Junction in mijn coquette en staat er opeens een Sentinel XS voor mijn neus! Bewerkt: 9 juli 2008 door Valto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) -->Hakumai - in rood en bodykits met spoiler @ Broker bij de smalle toolpoortjes op die brug (zie snapmap bovenste punt) Deze kwam heb ik net ook tegen in Bohan (Little Bay), maar er staat niets speciaals op of wel? Die dubbele uitlaat ziet er trouwens wel vet uit xD De Hakumai vind ik standaard al een aparte, mooie auto, maar de GT heb ik nog niet gespot. En trouwens ik kwam daar wel 8x in 20 mins een Futo GT tegen terwijl ik in een Hakumai rond reed O.o Op Star Junction? No way :o Edit: Haha Alex die Sig van jou klopt echt. Ik dacht: "ik heb wel weer genoeg auto's gezocht voor vandaag ik ga een missie doen" ik rij naar de Liberty Paper gast bij Star Junction in mijn coquette en staat er opeens een Sentinel XS voor mijn neus! Zoiets komt niet voor niks in mijn handtekening Ik raad je toch aan om met een normale Sentinel door Little Italy te rijden, gewoon steeds hetzelfde blokje (dus continu rechts of linksaf slaan ), dan komen ze vanzelf. Zo kom ik er tenminste aan. ____________________________________________ Wellicht toch nog nieuwe GT ontdekt :$ De verschillen zijn minimaal, maar ze zijn er. Ik heb 't over de ....... Stratum! De Stratum is altijd een 2.6GT, meestal met wat erachter, vaak Wagon ofzo. Maar ik heb iets nieuws: De Zirconium Stratum 2.6GT Wagon Twin Turbo, een TT dus. De verschillen: Géén dakraam Kleine spoiler op achterruit Waarschijnlijk heeft deze TT geen speciale kleur, maar dat maakt 'm niet het minst zeldzaam. Je moet goed je ogen open houden wil je er een tegenkomen. Ik heb deze zojuist gevonden in het gebied Fishmarket - Chinatown. Oordeel zelf maar Zodra ik info heb over de kleur, vertel ik het. Kleur: lichte kleuren, vaak lichtblauw, maar ook af en toe donkere kleuren, zoals zwart. Locaties waar ik ze gespot heb: Chinatown, Hatton Gardens, Middle Park East, Purgatory. Bewerkt: 9 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Op Star Junction? No way :o Nee in Little bay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Op Star Junction? No way :o Nee in Little bay Oost-Bohan dus :o Schrok al beetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Ik vind het wel jammer dat er geen look-a-like meer in zit. In SA zat tenminste nog de Burrito/Gang Burrito, maar dat is nu een soort glazenwassers autootje geworden..Er zit dan wel weer de Corvette in, maar ik heb toch liever die vette GMC. wie weet wordt ie nog ontdekt .. helaas heb je alleen geen model auto dat hetzelfde is als die GMC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Wellicht toch nog nieuwe GT ontdekt :$ De verschillenzijn minimaal, maar ze zijn er. Ik heb 't over de ....... Stratum! De Stratum is altijd een 2.6GT, meestal met wat erachter, vaak Wagon ofzo. Maar ik heb iets nieuws: De Zirconium Stratum 2.6GT Wagon Twin Turbo, een TT dus. De verschillen: Géén dakraam Kleine spoiler op achterruit Waarschijnlijk heeft deze TT geen speciale kleur, maar dat maakt 'm niet het minst zeldzaam. Je moet goed je ogen open houden wil je er een tegenkomen. Ik heb deze zojuist gevonden in het gebied Fishmarket - Chinatown. Oordeel zelf maar Zodra ik info heb over de kleur, vertel ik het. Kleur: lichte kleuren, vaak lichtblauw, maar ook af en toe donkere kleuren, zoals zwart. Locaties waar ik ze gespot heb: Chinatown, Hatton Gardens, Middle Park East, Purgatory. Ahum, Mitch??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Wellicht toch nog nieuwe GT ontdekt :$ De verschillenzijn minimaal, maar ze zijn er. Ik heb 't over de ....... Stratum! De Stratum is altijd een 2.6GT, meestal met wat erachter, vaak Wagon ofzo. Maar ik heb iets nieuws: De Zirconium Stratum 2.6GT Wagon Twin Turbo, een TT dus. De verschillen: Géén dakraam Kleine spoiler op achterruit Waarschijnlijk heeft deze TT geen speciale kleur, maar dat maakt 'm niet het minst zeldzaam. Je moet goed je ogen open houden wil je er een tegenkomen. Ik heb deze zojuist gevonden in het gebied Fishmarket - Chinatown. Oordeel zelf maar Zodra ik info heb over de kleur, vertel ik het. Kleur: lichte kleuren, vaak lichtblauw, maar ook af en toe donkere kleuren, zoals zwart. Locaties waar ik ze gespot heb: Chinatown, Hatton Gardens, Middle Park East, Purgatory. Ahum, Mitch??? Jaja ik zal t ff checken.. Kan je geen foto's maken met je mobiel ofzo Neenee morgen zal ik alles ff rustig nagaan.. Maar eerst vanavond Schuim-feest Hij moet natuurlijk wel eerst gekeurd en getest worden voordatt ie vernoemt mag worden tot ''GT'' Bewerkt: 9 juli 2008 door GTAmitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Wellicht toch nog nieuwe GT ontdekt :$ De verschillenzijn minimaal, maar ze zijn er. Ik heb 't over de ....... Stratum! De Stratum is altijd een 2.6GT, meestal met wat erachter, vaak Wagon ofzo. Maar ik heb iets nieuws: De Zirconium Stratum 2.6GT Wagon Twin Turbo, een TT dus. De verschillen: Géén dakraam Kleine spoiler op achterruit Waarschijnlijk heeft deze TT geen speciale kleur, maar dat maakt 'm niet het minst zeldzaam. Je moet goed je ogen open houden wil je er een tegenkomen. Ik heb deze zojuist gevonden in het gebied Fishmarket - Chinatown. Oordeel zelf maar Zodra ik info heb over de kleur, vertel ik het. Kleur: lichte kleuren, vaak lichtblauw, maar ook af en toe donkere kleuren, zoals zwart. Locaties waar ik ze gespot heb: Chinatown, Hatton Gardens, Middle Park East, Purgatory. Ahum, Mitch??? Jaja ik zal t ff checken.. Kan je geen foto's maken met je mobiel ofzo Neenee morgen zal ik alles ff rustig nagaan.. Maar eerst vanavond Schuim-feest Hij moet natuurlijk wel eerst gekeurd en getest worden voordatt ie vernoemt mag worden tot ''GT'' Jaja, ok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.