Jon-asses Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Hey iedereen, Ik maak graag fan trailers (heb er 3 gemaakt van GTA IV) en nu er een nieuw spel op komst is, PCM08, heb ik daar dan ook maar even een fan trailer van gemaakt. Misschien kennen jullie het spel niet, dus kijk eerst even naar de originele trailer : Officiële trailer van PCM '08 Ziezo, kijk nu wat ik ervan gemaakt heb : Ik weet het, de kwaliteit is heel bagger. Maar kijk naar de montage en luister naar de muziek. Wat vind je ervan? Reageren
Arthis Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Wow dat filmpje is echt gaaf! De muziek past er echt super bij. Echt heel goed werk! Ook vind ik de kwaliteit helemaal niet zo bagger, hoor Reageren
Jon-asses Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Wow dat filmpje is echt gaaf! De muziek past er echt super bij.Echt heel goed werk! Ook vind ik de kwaliteit helemaal niet zo bagger, hoor Thanks man Nog iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.