Jump to content

hoe wordt je vrienden met Dwanye


niko belic

Recommended Posts

ik heb weer een vraag over Dwanye hoe wordt je vrienden met hem als je playboy vermoord dan staat er normaal dat je vrienden met ze word maar dat gebeurd niet als ik hem bel krijg ik of voicemail of ik krijg een lul verhaal een dan gebeurd er niks met hem geen afspraak maar dar gebeurd wel met bijvoorbeeld littel jacob met hem afspreken heeft iemand dit ook.

PS ik heb al andre topic gekeken maar wordt niet veel wijzer

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je ook al wat missie's gedaan voor andere personages?

Misschien komt het dan na een paar missie's. Anders tja, misschiennog wat wachten.. Dan gebeurt het wel, neem ik aan..

Link to comment
Delen op andere websites

sterker nog ik heb de game al uit gespeeld een alle frienden zijn repsect minimaal 90%

dsank voor snelle reactie

Dan snap ik er ook helemaal niks van. Misschien dat iemand anders het weet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit nu op 61 % en heb ook nog niks afgesproken met dwayne. Ik krijg steeds voicemail. Ik kreeg laatst wel een telefoontje van hem dat hij dacht dat ik hem gebeld had toen hij onder de douche stond ofzo, maar toen werd er daarna ook weer opgehangen. Komt misschien nog wel denk ik, heb er al meer over gelezen dat dat wel laat kan gebeuren pas...

Link to comment
Delen op andere websites

bij 35 procent kan dat ong. pas

35% van de 100% gameplay of 35% van de mission-progress van Dwayne? 35% van de 100% gameplay kan in ieder geval niet, ik zit zelf namelijk nog niet op 30% van de gameplay.

Over het vrienden worden met Dwayne, je moet ook niet midden in de nacht of 's ochtends vroeg om zes uur bellen, dat zou je normaal gezien ook niet doen. Bel hem rond zes uur 's avonds eens om te gaan eten of te gaan drinken, ik denk dat hij dan wel opneemt. Mocht dat niet zo zijn, zou ik gewoon eens rond 12 uur 's middags bellen, als hij niet opneemt saven, en dan weer bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...