Jay; Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 hoe kan je bastketballen? Dit kan je doen door naar één van de basketbal veldjes toe te gaan en daar te starten. Ik weet niet gelijk met welke knop je start maar als je naar de basketbal toeloopt zal er vanzelf op je scherm komen hoe je dat moet doen. Het kan zo zijn dat als je bij Madd Dogg's mansion je spel gesaved hebt, je niet meer kan basketballen. Let hier dus op. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 hoe kan je bastketballen? Bij sommige basketbal veldjes ligt een bal (onder andere naast het huis van Sweet) en als je bij die bal gaat staan moet je dacht ik enter ofzo indrukken. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 hoe kan je bastketballen? Dit kan je doen door naar één van de basketbal veldjes toe te gaan en daar te starten. Ik weet niet gelijk met welke knop je start maar als je naar de basketbal toeloopt zal er vanzelf op je scherm komen hoe je dat moet doen. Het kan zo zijn dat als je bij Madd Dogg's mansion je spel gesaved hebt, je niet meer kan basketballen. Let hier dus op. Ja,als je saved in Madd Dogg's Mansion kan je niet meer basketballen in SA. Zeer jammer,kon nadat ik er had gesaved tot mijn verbazing niet meer basketballen.Toen had ik nog nooit gehoord van deze glitch. Reageren
niko belic Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 inderdaad best klote de bug van mad dogg's huis ik vind dat zo shit dat ik niet meer kan basketballen want het is voor ontspanning best leuk Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 inderdaad best klote de bug van mad dogg's huis ik vind dat zo shit dat ik niet meer kan basketballen want het is voor ontspanning best leuk Als je dan zo graag wilt basketballen,kun je een nieuw game starten,en op het moment dat je wilt basketballen,die savegame laad.Zo kan je ook gewoon verder met die andere game,én kan je basketballen,maar dat alleen in de andere savegame. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Basketballen kan pas als de missie Tagging Up Turf gehaald is. Dus niet bij een compleet nieuw spel. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Basketballen kan pas als de missie Tagging Up Turf gehaald is. Dus niet bij een compleet nieuw spel. Ja,dat is een van de eerste missies.Dus hoef je niet voor die tijd veel missies te halen. Reageren
niko belic Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 het irritente is meet dat ik Sa al uit heb gespeeld een geen zin heb om op nieuw te spelen dan doe ik wel zonder zo vaak doe ik tock niet basketballen Reageren
Og Dan Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Krijg je nog een beloning voor het basketballen, of is het puur voor als je je verveelt ? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Krijg je nog een beloning voor het basketballen, of is het puur voor als je je verveelt ? Volgens mij krijg je wel geld als je je record verbreekt,de afstand tussen jou en het net. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.