Jump to content

wat zou ik doen


timmiboy

Recommended Posts

Na mijn weten maakt het helemaal niets uit, of je nou 'Clarence' nou laat leven, of dat je hem dood maakt.

Als je hem laat leven komt hij terug als een 'Random Character', en als je hem dood maakt niet.

Deze informatie kun je ook allemaal vinden op WikiGTA Verhaallijn Keuze's

@Hierboven: Clarence is een Hij, en Cherise is een Zij. Deze twee haal ik ook nog wel eens door elkaar :puh:

Succes !! ;)

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch een Zij ? En je moet het helemaal zelf weten. Kijk zelf wat er gebeurt.

Ik denk dat je met Dwayne's vriendin in de war bent, Cherise. Clarence moet je vermoorden in de missie Holland Nights voor Francis McReary. Wanneer je hem vermoordt zal hij terugkeren als Random Character, maar hij zal hier een SMG trekken en je proberen te vermoorden. Je kunt het dus gewoon vermoorden in de missie, zal RC zal hij je niet veel opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Na mijn weten maakt het helemaal niets uit, of je nou 'Clarence' nou laat leven, of dat je hem dood maakt.

Als je hem laat leven komt hij terug als een 'Rondom Character', en als je hem dood maakt niet.

Deze informatie kun je ook allemaal vinden op WikiGTA Verhaallijn Keuze's

@Hierboven: Clarence is een Hij, en Cherise is een Zij. Deze twee haal ik ook nog wel eens door elkaar :puh:

Succes !! ;)

Swiggers :cya:

wat is een rondom character ?

Link to comment
Delen op andere websites

wat is een rondom character ?

Iemand die je kleine zijmissies geeft. Ze worden aangeduid met blauwe mannetjes op je kaart. Wanneer je uitstapt en er heen loopt beginnen hun missies vanzelf. Misschien heb je Brian wel eens ontmoet bij Roman's Taxi bedrijf. Dit is de eerste RC die je hebt, en hij geeft je spontaan $100,=.

Link to comment
Delen op andere websites

wat is een rondom character ?

Iemand die je kleine zijmissies geeft. Ze worden aangeduid met blauwe mannetjes op je kaart. Wanneer je uitstapt en er heen loopt beginnen hun missies vanzelf. Misschien heb je Brian wel eens ontmoet bij Roman's Taxi bedrijf. Dit is de eerste RC die je hebt, en hij geeft je spontaan $100,=.

Maar die drie tellen niet voor 100% he?

Die drie die je kan vermoorden in de storyline?

En het is Random Character?

En niet Rondom?

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

wat is een rondom character ?

Iemand die je kleine zijmissies geeft. Ze worden aangeduid met blauwe mannetjes op je kaart. Wanneer je uitstapt en er heen loopt beginnen hun missies vanzelf. Misschien heb je Brian wel eens ontmoet bij Roman's Taxi bedrijf. Dit is de eerste RC die je hebt, en hij geeft je spontaan $100,=.

En het is Random Character?

En niet Rondom?

= Bewerkt :clown:

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...