timmiboy Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 wat zou ik doen clarence laten leven of hem doden ? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Het is toch een Zij ? En je moet het helemaal zelf weten. Kijk zelf wat er gebeurt. Reageren
Swiggers Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) Na mijn weten maakt het helemaal niets uit, of je nou 'Clarence' nou laat leven, of dat je hem dood maakt. Als je hem laat leven komt hij terug als een 'Random Character', en als je hem dood maakt niet. Deze informatie kun je ook allemaal vinden op WikiGTA Verhaallijn Keuze's @Hierboven: Clarence is een Hij, en Cherise is een Zij. Deze twee haal ik ook nog wel eens door elkaar Succes !! Swiggers Bewerkt: 31 mei 2008 door swiggers Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Het is toch een Zij ? En je moet het helemaal zelf weten. Kijk zelf wat er gebeurt. Ik denk dat je met Dwayne's vriendin in de war bent, Cherise. Clarence moet je vermoorden in de missie Holland Nights voor Francis McReary. Wanneer je hem vermoordt zal hij terugkeren als Random Character, maar hij zal hier een SMG trekken en je proberen te vermoorden. Je kunt het dus gewoon vermoorden in de missie, zal RC zal hij je niet veel opleveren. Reageren
timmiboy Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Na mijn weten maakt het helemaal niets uit, of je nou 'Clarence' nou laat leven, of dat je hem dood maakt.Als je hem laat leven komt hij terug als een 'Rondom Character', en als je hem dood maakt niet. Deze informatie kun je ook allemaal vinden op WikiGTA Verhaallijn Keuze's @Hierboven: Clarence is een Hij, en Cherise is een Zij. Deze twee haal ik ook nog wel eens door elkaar Succes !! Swiggers wat is een rondom character ? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 wat is een rondom character ? Iemand die je kleine zijmissies geeft. Ze worden aangeduid met blauwe mannetjes op je kaart. Wanneer je uitstapt en er heen loopt beginnen hun missies vanzelf. Misschien heb je Brian wel eens ontmoet bij Roman's Taxi bedrijf. Dit is de eerste RC die je hebt, en hij geeft je spontaan $100,=. Reageren
FerryN Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 wat is een rondom character ? Iemand die je kleine zijmissies geeft. Ze worden aangeduid met blauwe mannetjes op je kaart. Wanneer je uitstapt en er heen loopt beginnen hun missies vanzelf. Misschien heb je Brian wel eens ontmoet bij Roman's Taxi bedrijf. Dit is de eerste RC die je hebt, en hij geeft je spontaan $100,=. Maar die drie tellen niet voor 100% he? Die drie die je kan vermoorden in de storyline? En het is Random Character? En niet Rondom? Greetz Reageren
Dizzee Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Het is inderdaad Random Character. En de volgende tellen niet mee voor de 100%: Jeff, Ivan, Cherise, Clarence. Reageren
Swiggers Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 wat is een rondom character ? Iemand die je kleine zijmissies geeft. Ze worden aangeduid met blauwe mannetjes op je kaart. Wanneer je uitstapt en er heen loopt beginnen hun missies vanzelf. Misschien heb je Brian wel eens ontmoet bij Roman's Taxi bedrijf. Dit is de eerste RC die je hebt, en hij geeft je spontaan $100,=. En het is Random Character? En niet Rondom? = Bewerkt Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.