Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Dat is geen sig hoor . Maar een wallpaper. Probeer eens 500x150 . Ik vind hem iets te druk. Het achtergrond. De render is te licht en ik kan de letters bijna niet lezen. Probeer eens een paar tuts. Veel succes . Reageren
kamranoi Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Dat is geen sig hoor . Maar een wallpaper. Probeer eens 500x150 . Ik vind hem iets te druk. Het achtergrond. De render is te licht en ik kan de letters bijna niet lezen. Probeer eens een paar tuts. Veel succes . och ja een sig is een handtekening formaat nou jah het is mijn eerste en ik ga een paar niewe proberen te maken. Reageren
kamranoi Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) dit is toch beter en dit is wel de voormaat die u bedoelde. Bewerkt: 31 mei 2008 door kamranoi Reageren
KJF Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) Deze rate telt voor beide werken: Ik vind ze eigenlijk beide totaal niet mooi, de brushes zijn opzich goed gedaan. Ik vind de tekst er niet bijpassen en je achtergrond is nog te leeg. De render vind ik ook niet mooi. 5% (100%=10, reken maar uit ) Bewerkt: 31 mei 2008 door KJF Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.