Jump to content

Gta Sanandreas mods.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik vroeg me af of er ook mods zijn voor playstation 2.

Zo ja? Wil je dan A.U.B. posten hoe je deze mod krijgt.

Dank u.

Geplaatst:

Het kán wel, maar dat is dan illigaal. En daar mogen wij dan niet mee helpen. Maar het is dus wel mogenlijk.

Geplaatst:
Het kán wel, maar dat is dan illigaal. En daar mogen wij dan niet mee helpen. Maar het is dus wel mogenlijk.

Ik heb die website wel gevonden van mods bikes enzo , maar ik weet alleen niet hoe je ze op ps2 kunt zetten.

Ik snap wel dat het illegaal is.

Geplaatst:

In de winkel is versie 2 van SA voor de PC al voor weinig te koop (15 euries), deze vervolgens downgraden naar versie 1 en je zou in principe elke mod moeten kunnen installeren. Als je 'm vanmiddag nog haalt kan je dit weekend al je eerste mod installeren. Succes ^_^

Geplaatst:

Mods installeren gaat precies het zelfde op de pc als op de ps2. Je moet er alleen wat meer moeite voor doen. Eerst moet je je SA dvd in je pc stoppen en de cd image opslaan op je harde schijf. Vervolgens moet je die image openen met programma´s als ISObuster er Alchohol 120%. Als je alle files uit de iso op de harde schijf hebt opgeslagen kan je gewoon modden net als bij de pc. Daarna moet je de files weer comprimeren naar iso en op een dvd´tje branden.

Geplaatst:
Mods installeren gaat precies het zelfde op de pc als op de ps2. Je moet er alleen wat meer moeite voor doen. Eerst moet je je SA dvd in je pc stoppen en de cd image opslaan op je harde schijf. Vervolgens moet je die image openen met programma´s als ISObuster er Alchohol 120%. Als je alle files uit de iso op de harde schijf hebt opgeslagen kan je gewoon modden net als bij de pc. Daarna moet je de files weer comprimeren naar iso en op een dvd´tje branden.

Dat lijkt me illegaal :{ Niet?

Geplaatst:

Dat lijkt me illegaal :{ Niet?

Als hij SA legaal heeft gekocht dan is er niks mis mee.

Geplaatst:

Ben je dan wel zeker dat dit werkt :clown:

Waarom hoor ik er dan nu pas van en zegt iedereen dat modden op PS2 illegaal is??

Geplaatst:
Ben je dan wel zeker dat dit werkt :clown:

Waarom hoor ik er dan nu pas van en zegt iedereen dat modden op PS2 illegaal is??

*zucht* Zolang je het spel legaal gekocht hebt en in je bezit hebt mag je modden wat je wilt. Waarom zou je dan anders wel op de pc mogen modden.

Geplaatst:

Jazeker, ik geloof je!

Ik vind het enkel vreemd dat ik hier nu pas van hoor en dat ik dit nog nooit heb gehoord in andere topics over vragen over het modden op de PS2...

Ik ga het iig niet proberen.

Geplaatst:

Het is volgens mij niet ILLEGAAL. Want

je kan ook de ARMAX (Action Replay MAX) kopen en daar

zit ook een CD bij met software om je eigen PS2CAMPATIBLE DVD's te branden

dus PS2 modden is volgens mij niet illegaal je kan een mailtje naar R* sturen om te vragen of het überhaupt wel LEGAAL of ILLEGAAL is.

Maar als het illegaal is moet je niet bij mij zijn voor problemen.

M.V.G.

Zamg0d1

Zamg0d1 is niet aansprakelijk voor problemen met je PS2 of Xbox door ARMAX!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...