Jump to content

Ferrari 360 Spider Wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hee,

Ik heb gistere in Laren een Ferrari 360 Spider (en nog wat andere auto's, zoals F355 F1 Berlinetta, Phantom etc.) maar, ik had per ongeluk een foto gemaakt. Hij was schuin, maar vond hem wel mooi. :)

Hij is simpel, maar wel mooi.

post-75953-1212236954_thumb.jpg

Meer foto's van auto's kan je aanvragen via PB.

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:
Hee,

Ik heb gistere in Laren een Ferrari 360 Spider (en nog wat andere auto's, zoals F355 F1 Berlinetta, Phantom etc.) maar, ik had per ongeluk een foto gemaakt. Hij was schuin, maar vond hem wel mooi. :)

Hij is simpel, maar wel mooi.

post-75953-1212236954_thumb.jpg

Meer foto's van auto's kan je aanvragen via PB.

De achtergrond is wel leuk,maar nogal simpel.

De tekst mocht ook wat groter,en daar hadden ook wat meer effecten bij gemogen.

Geplaatst:

Ik zou niet weten wat je zelf hebt gedaan, alleeen de tekst en je hebt de foto getrokken :7

Probeer wat effectjes toe te voegen ;)

Geplaatst:

Niks effecten. Het gaat juist om de auto zelf.

De foto is mooi gefotografeerd, tekst staat er wel leuk bij. De wagen zelf is echt mooi.

Cijfer kan ik je niet geven, aangezien je alleen maar tekst heb toegevoegd.

Geplaatst:

De foto is mooi gefotografeerd, tekst staat er wel leuk bij. De wagen zelf is echt mooi.

Zonder effecten is hij niet zo mooi.Wel effecten! :puh:

Geplaatst:

Ja en met mooie effecten kan je die auto nog strakker maken!

Het GFX Schowroom is toch niet om je zelfgemaakte foto's te schowen :duh: of begrijp ik dit nou verkeerd.

>>> Door Dizzee: Fotografie behoort ook tot de grafische sector dus ik zou niet weten waarom je je zelfgemaakte foto's hier niet zou mogen showen...<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Als je er allemaal effecten aan toevoegd, vind ik hem niet meer zo mooi. Enne, een Ferrari is sowieso al mooi! :puh:

De laatste tijd heb ik er zoveel. Alleen, ik denk niet dat ze hier zo blij ermee zijn als ik al die foto's erop zet. :puh:

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

Jawel man, graphics showroom is bedoeld voor alles wat met zelfgemaakte grafische shit te maken heeft. Als je een mooie tekening hebt gemaakt mag je die hier ook posten. Maar het meest worden hier Photoshop creaties gemaakt, aangezien dat waarschijnlijk toch het makkelijkste is. Niet iedereen kan goed tekenen en niet iedereen heeft een goede camera waar hij/zij mooie foto's mee kan maken. :puh: Photoshop is echter zo te downloaden en na een paar tutjes kun je wel wat maken.

Ik vind de foto overigens wel vet. :D Jammer dat hij een klein beetje onscherp is, maar dat komt denk ik omdat je hem eigenlijk per ongeluk genomen had? Verder vind ik het wel vet dat hij zo schuin is. Die tekst zou ik weglaten als ik jou was, die is niet zo mooi. Of je kunt proberen de tekst wat mooier te maken, als je daar goed in bent tenminste. Anders gewoon weglaten zou ik zeggen. :puh:

En ik zou de foto zeker niet gaan verneuken met effecten, behalve als je een hele goede Photoshopper bent en je met effecten de foto alleen maar nóg mooier kan maken. Maar in ieder geval geen bullshit als brushes, C4D, en dat soort dingen. Maar da's mijn mening hè...

Geplaatst:
Jawel man, graphics showroom is bedoeld voor alles wat met zelfgemaakte grafische shit te maken heeft. Als je een mooie tekening hebt gemaakt mag je die hier ook posten. Maar het meest worden hier Photoshop creaties gemaakt, aangezien dat waarschijnlijk toch het makkelijkste is. Niet iedereen kan goed tekenen en niet iedereen heeft een goede camera waar hij/zij mooie foto's mee kan maken. :puh: Photoshop is echter zo te downloaden en na een paar tutjes kun je wel wat maken.

Ik vind de foto overigens wel vet. :D Jammer dat hij een klein beetje onscherp is, maar dat komt denk ik omdat je hem eigenlijk per ongeluk genomen had? Verder vind ik het wel vet dat hij zo schuin is. Die tekst zou ik weglaten als ik jou was, die is niet zo mooi. Of je kunt proberen de tekst wat mooier te maken, als je daar goed in bent tenminste. Anders gewoon weglaten zou ik zeggen. :puh:

En ik zou de foto zeker niet gaan verneuken met effecten, behalve als je een hele goede Photoshopper bent en je met effecten de foto alleen maar nóg mooier kan maken. Maar in ieder geval geen bullshit als brushes, C4D, en dat soort dingen. Maar da's mijn mening hè...

Iemand die het met me eens is. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...