Jump to content

Geen biljart voor Kiki

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb het spel al volledig uitgespeeld en dit is al vanaf het begin.

Ik kan niet gaan biljarten of darten met Kiki, als het spel is uitgespeeld komt er niet te staan dat je Kiki naar huis moet brengen en op de plattegrond staat ook niets meer behalve de carwash. Ik ben eens naar Kiki haar huis gereden maar de gele pijl was er niet en ze stapt niet uit de auto. Kan ook niet meer saven in mijn savehuis.

Heeft iemand anders ook dit probleem?

Geplaatst:

Ik kan niet gaan biljarten of darten met Kiki, als het spel is uitgespeeld komt er niet te staan dat je Kiki naar huis moet brengen en op de plattegrond staat ook niets meer behalve de carwash. Ik ben eens naar Kiki haar huis gereden maar de gele pijl was er niet en ze stapt niet uit de auto. Kan ook niet meer saven in mijn savehuis.

Ehm... Dat niet biljarten en niet darten zou nog normaal kunnen zijn. Maar dat je haar niet meer naar huis kan brengen en vooral dat je niet meer kunt opslaan lijkt me oervervelend! Gelukkig heb ik daar geen last van nee. Maarja, als Kiki niet naar huis wilt geef je haar maar een headshot. Dan ben je ook van haar af. ;)

Geplaatst:

Maar als op je plattegrond alleen die carwash staat aangegeven,

ben je daar dan al heengeweest?

Niet dat het logisch is maar je weet nooit.

Geplaatst:
Maar als op je plattegrond alleen die carwash staat aangegeven,

ben je daar dan al heengeweest?

Niet dat het logisch is maar je weet nooit.

Ja de carwash werkt nog als enigste, de rest werkt niet meer.

Savehuis staat ook niet meer op de kaart.

Ik zit vast aan Kiki of Carmen (daar is het ook bij) als ik ben gaan biljarten met hun :*D

Geplaatst:

Ehm... Dat niet biljarten en niet darten zou nog normaal kunnen zijn. Maar dat je haar niet meer naar huis kan brengen en vooral dat je niet meer kunt opslaan lijkt me oervervelend! Gelukkig heb ik daar geen last van nee. Maarja, als Kiki niet naar huis wilt geef je haar maar een headshot. Dan ben je ook van haar af. ;)

Ja ik heb zo al een missie overnieuw kunnen doen.

Ik heb het boek erbij gekocht van Bradygames en daar staat in dat Kiki het liefst aan activiteiten doet zoals bowling, darts en biljarten, maar alleen met bowling werkt alles normaal.

Headshot heb ik geprobeerd met Alex maar gaat jammer genoeg niet :*D

Geplaatst:

Danm moet je niet meer gaan biljarten

En als je haar niet meer naar huis kan brengen dan

vermoord je haar tog gewoon?

Geplaatst:
Danm moet je niet meer gaan biljarten

En als je haar niet meer naar huis kan brengen dan

vermoord je haar tog gewoon?

Vriendinnen vermoorden gaat jammer genoeg niet :) Ben blijkbaar de enigste met dit probleem, misschien een slechte kopie van het spel gekocht :-(

Geplaatst:

Ja ik heb zo al een missie overnieuw kunnen doen.

Ik heb het boek erbij gekocht van Bradygames en daar staat in dat Kiki het liefst aan activiteiten doet zoals bowling, darts en biljarten, maar alleen met bowling werkt alles normaal.

Headshot heb ik geprobeerd met Alex maar gaat jammer genoeg niet :*D

Het is ook vaak zo dat vrienden ontiegelijk veel health hebben. Één headshot zal dan ook niet genoeg zijn om ze te kunnen doden. Je moet echt meerdere headshots geven wil je ze dood hebben.

Geplaatst:

Hoe je die date stop zet had ik al door, maar mijn vraag was of iemand ook die problemen heeft met het spel. Met vrienden werkt alles normaal, alleen met vriendinnen niet, behalve met michelle.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...