Jump to content

Sig aanvraag!

Recommended Posts

Geplaatst:

Het wordt weer eens tijd voor een nieuwe sig. En graag eentje die heel mooi is.

Type: Signature

Stijl: Wat oude mafioso stijl

Grootte: Wat het beste bij de sig past. Ik wil hem graag niet veels te breed. Maar ook niet veels te klein. Lengte moet wel 150 px zijn.

Afbeelding: 9de screenshot. De een waar iemand een drive-by doet.

Tekst: Don't mess with the Corleone's. Graag in een oude font.

Rand: Wat het er beste bij past. Misschien kun je er een zwarte rand bij voegen.

Kleuren: Veel grijstinten. Probeer wat om de render heen te brushen en dan wat tekst erbij te voegen.

Render (optioneel): De auto uit de afbeelding.

Extra (optioneel): Het moet zoiets als deze zijn. Alleen moeten de tinten om de auto wat lichtgrijs worden. Probeer deze sig als een soort van steuntje en idee te gebruiken. Probeer van lichtgrijs naar zwart over te gaan.

Ik wil graag een mooie sig. Als ik ergens niet over tevreden ben zal ik dat ook zeggen. Misschien dat ik dan wat opdringerig over zal komen. Maar ik wil graag een prachtige sig die ik een erg lange tijd zal kunnen houden.

Geplaatst:

Ik heb iets geprobeerd.

Versie 1 - Gekleurd

2jaww8.jpg

Versie 2 - Zwart/wit

25h3877.jpg

Moet er iets aan verandert worden?

Geplaatst:
25h3877.jpg

Laten we het maar met versie 2 doen. Hij ziet er heel mooi uit. Er zijn wel wat dingen wat ik even anders wil zien. Probeer die lijnen op een kleur te houden. Wat ik bedoelde in miijn hoofdpost was dat het bij de zijkanten wat donkerder werd. En ik zou het wat beter vinden als ze niet door de auto heen gaan. Daarnaast kan je misschien de tekst wat meer laten opvallen. Als je hier nog even wat doet als je wilt heb ik niks op aan te merken.

Alvast bedankt. :)

Geplaatst:
25h3877.jpg

Laten we het maar met versie 2 doen. Hij ziet er heel mooi uit. Er zijn wel wat dingen wat ik even anders wil zien. Probeer die lijnen op een kleur te houden. Wat ik bedoelde in miijn hoofdpost was dat het bij de zijkanten wat donkerder werd. En ik zou het wat beter vinden als ze niet door de auto heen gaan. Daarnaast kan je misschien de tekst wat meer laten opvallen. Als je hier nog even wat doet als je wilt heb ik niks op aan te merken.

Alvast bedankt. :)

Zo?

11jm9n5.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...