Jump to content

welke reeds gebruikte stad kies je?

welke stad geef je de voorkeur als R* kiest voor een eerder gebruikte stad?  

268 leden hebben gestemd

1. 1. welke stad geef je de voorkeur als R* kiest voor een eerder gebruikte stad?

• Liberty City
      49
    • Vice City
      83
    • San Andreas (Los Santos, San Fiero & Las Venturas)
      113
    • Londen
      3
    • Anywhere, USA
      7
    • Geen reeds gebruikte stad
      16

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik fantaseer vaak over een GTA in mijn eigen stad.

Dat lijkt me namelijk erg leuk.

Ik weet wel zeker dat dit alleen nooit zal gebeuren.

Anders zou het spel: GTA Enschede gaan heten.

GTA Enschede ? hhahaaha . ik denk ook niet echt dat er een GTA Enschede komt hoor :puh:

----------------------------------------------

GTA Miami lijkt mij wel wat ,

altijd wel lekker weer .

(nouja altijd) als er ooit nog een GTA Miami uit komt wil ik wel hebben dat die orkanen enz. er ook in voor komen

dat lijkt me vet gaaf!

• 3 weken later...
  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tha Real G.

8

• Royce Da 5'9''

8

• jack456

7

• Yohan

6

• 2 weken later...
Geplaatst:

Een stad Liberty City, een stad Vice City, en een totaal nieuwe stad (en natuurlijk platteland tussen die stadjes).

Geplaatst:

Liberty City is toch gebaseerd op New York City?

Doe maar iets totaal anders, een Europese stad, of misschien Tokyo ofzo, niet weer een Amerikaanse Stad, ze moeten iets nieuws doen.

Geplaatst:

dus als ze een eerder uitgebrachte gta gaan verbeteren? ik ozu et eigenlijk dann iet weten,

het luijkt me wel vet als ze gta 3, vc en san andreas in een spel doen , dus dat je bijvoorbeeld van uit gta 3 naar sa kan vliegen/of met de boot,

maar mijn voor keur is tog een 100% nieuwe stad, en mij lijkt sao paulo eigenlijk ook wle een goed idee, ook wel gescikt voor gta met die gangs en dat vrolijke sfeertje..

• 1 maand later...
Geplaatst:

Mij lijkt wel vet als de nieuwe gta in Rio de Janeiro afspeelt. Groot, chaotisch en een mooie omgeving...

Geplaatst:

Ze zetten Belgie niet eventjes in een game. Daar zijn ze wel lang mee bezig. :puh:

Parijs hadden ze gebruikt in MCII, als ze dat nou een beetje gebruiken kunnen ze zo GTA:Paris maken.

Geplaatst:

Ik hoop dat je kunt reizen tussen Parijs, Rome, Barcelona, Berlijn, Antwerpen, Londen en Amsterdam

Zo krijg je GTA: Europe! _O_

Geplaatst:

Als gta ook afspeelt in nederland afspeelt zou Amsterdam de grootste kant hebben zelf weet ik niet waroom ik denk bekender dan de andere.

Maar ik hoop ook GTA Europa zoals Ice Cold Killa

Geplaatst:

Ik hoop gewoon San Andreas, Vice City, Liberty City en een nieuw verzonnen gebied en dat je dan grote stukken oceaan tussen die gebieden hebt zodat je er alleen met vliegtuig of per boot kan komen, dat je dan bv per luxieus cruiseschip erheen kan.

Geplaatst: (bewerkt)

ik zou zegge in het begin liberty city als "thuishaven" en dan naar vroegere dingen maar dan in 3D bevoorbeeld via de porter tunnel in SSV naar anywhere city van gta2 en via francis intl. airport naar vice city uit GTA1 en dan misschien weer via any where city met de ferry naar londen maar niet 1969 maar 2000 of zoiets _O_

(toch een goed idee he??zo komt iedereen aan zijn trekken)

Bewerkt: door lollermans

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...