MichelS. Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Hallo!! Wie kan hier wat links plaatsen van sites waar ik Total Conversions ( eventueel andere mods) voor San Andreas Mod Installer kan downloaden. Ik zoek al een lange tijd en doe het waarschijnlijk niet goed:P Grzz Reageren
K.O. Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Total Conversions voor SAMI? Ik denk niet dat je die veel gaat vinden. De meeste Total Conversion mods hebben een eigen installer. Je hoeft daar alleen op te dubbelklikken en alles wordt geïnstalleerd. Als een mod geen eigen installer heeft, zul je toch IMG Tool moeten gebruiken. Een Total Conversion mod vervangt als het goed is niet alleen maar auto's, en met SAMI kun je alleen maar auto's installeren. Reageren
MichelS. Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Okeej ik begrijp het! Dan word het dus weer werken met IMG Tool! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.