Rebellion Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 De eerste heb ik voor mezelf gemaakt, zwart wit poster van Niko Bellic (op de achterkant van een oude poster). Ik had eigenlijk het idee om de GTAIV sticker die bij de PU zit erbij te plakken, maar om de een of andere duistere reden zat die sticker er bij mij niet bij . De tweede is voor een teken opdracht van school. De opdracht was om een tekening te maken bij een stukje tekst, ik heb een stukje tekst uit de film Reservoir Dogs gedaan. Het idee is gebaseerd op de voorkant art van een GTA game (zoals je ziet heb ik ook dingen van GTA nagetekent). Formaat is 50 x 70cm Beide tekeningen zijn gemaakt dmv een zwarte watervaste stift, ik ben nu helaas wel misselijk door die geur... Comments en Rates zijn welkom. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 De tekeningen zijn wel mooi. Die eerste,heb je die zelf getekend? Zoja,mijn complimenten! Die tweede tekening is ook erg mooi! Een erg leuk idee,en ook mooi gemaakt! Ik zou zeggen: Ga zo door! Reageren
Rebellion Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Die eerste,heb je die zelf getekend? Ja, nagetekend van een plaatje. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Die eerste,heb je die zelf getekend? Ja, nagetekend van een plaatje. Zo,dan kan jij echt mooi tekenen zeg!Jij kan later wel illustrator worden ofzo! Bewerkt: 2 juni 2008 door Bossinkje Reageren
Fuffie Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik kwam toevallig kijken op je profile, en toen kwam ik dit topic tegen. Ik moet zeggen fantastische Reageren
1974 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Zo dat ziet er gaaf uit Maar mag ik ook vragen,met wat heb je dat getekent. Reageren
1974 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik denk met een vilstift.Dat kan,maar dan echt zowat alles zwart krijgen,ik vind het knap 10/10. Reageren
Hackman Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Beide tekeningen zijn gemaakt dmv een zwarte watervaste stift, ik ben nu helaas wel misselijk door die geur... Reageren
1974 Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Beide tekeningen zijn gemaakt dmv een zwarte watervaste stift, ik ben nu helaas wel misselijk door die geur...Nou oke,maar echt verdere tips kan ik je niet geven,ik kan alleen zeggen dat ze erg (erg) mooi zijn :D . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.