Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

De eerste heb ik voor mezelf gemaakt, zwart wit poster van Niko Bellic (op de achterkant van een oude poster). Ik had eigenlijk het idee om de GTAIV sticker die bij de PU zit erbij te plakken, maar om de een of andere duistere reden zat die sticker er bij mij niet bij :N.

nikobelliczwartwittekenbm6.jpg

De tweede is voor een teken opdracht van school. De opdracht was om een tekening te maken bij een stukje tekst, ik heb een stukje tekst uit de film Reservoir Dogs gedaan. Het idee is gebaseerd op de voorkant art van een GTA game (zoals je ziet heb ik ook dingen van GTA nagetekent). Formaat is 50 x 70cm

tekenenp4nummer4ny1.jpg

Beide tekeningen zijn gemaakt dmv een zwarte watervaste stift, ik ben nu helaas wel misselijk door die geur...

Comments en Rates zijn welkom.

Geplaatst:

De tekeningen zijn wel mooi.

Die eerste,heb je die zelf getekend?

Zoja,mijn complimenten!

Die tweede tekening is ook erg mooi!

Een erg leuk idee,en ook mooi gemaakt!

Ik zou zeggen: Ga zo door! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
Die eerste,heb je die zelf getekend?

Ja, nagetekend van een plaatje.

Zo,dan kan jij echt mooi tekenen zeg!Jij kan later wel illustrator worden ofzo! :puh:

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

Ik kwam toevallig kijken op je profile, en toen kwam ik dit topic tegen.

Ik moet zeggen fantastische :tu:

Geplaatst:
Beide tekeningen zijn gemaakt dmv een zwarte watervaste stift, ik ben nu helaas wel misselijk door die geur...
Geplaatst:
Nou oke,maar echt verdere tips kan ik je niet geven,ik kan alleen zeggen dat ze erg (erg) mooi zijn :D :D .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...