Miek Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Dag iedereen, Dit topic dient voor het aanvragen van songteksten! Ik heb er al een: Van dit liedje,hoe heet de songtekst: Kasper van Kooten-Thuis in Holland Reageren
Dinkydau Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Hallo, ik zoek de songtekst van het volgende nummer: Gospel Harmony Boys - Redeemed. 1997. Members: Will Adkins - bass, Greg Tingler - baritone, Denis Chapman - lead, Clacy Williams - tenor. Hopelijk kan iemand mij helpen, want ik versta er bijna niks van van die muziek. Reageren
Fyre Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 www.google.com Gewoon de naam van het nummer invoeren en lyrics erachter zetten en je hebt een site met de lyrics. Reageren
Miek Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Dat is het juist,we vinden die songtekskt zelf niet op Google,songtekskten.nl en Lyrics... Reageren
Sdajafol Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Hoe moet iemand anders 'm dan wel vinden als de tekst niet op Google of songtekst sites te vinden is? Reageren
Dinkydau Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Dat weet je maar nooit, ookal ben ik het er wel mee eens dat het vast niet opschiet met het vinden van lyrics. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.