Jump to content

Eddie Low


straydoggs

Recommended Posts

Als je op www.whattheydontwantblablablabla.iets gaat en daan naar weird freaks to avoid zie je een reactie van eddie low de serial killer van weazel die als het goed is ook zo'n "creep" is[/font]

Weet niet zeker of dit ook een EE is maarja

boeiee,,

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op www.whattheydontwantblablablabla.iets gaat en daan naar weird freaks to avoid zie je een reactie van eddie low de serial killer van weazel die als het goed is ook zo'n "creep" is[/font]

Weet niet zeker of dit ook een EE is maarja

boeiee,,

ja heel die Eddie Low is volgens mij een EE want je hoor het ook altijd op de radio enzo maar het is ook een custom character

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op www.whattheydontwantblablablabla.iets gaat en daan naar weird freaks to avoid zie je een reactie van eddie low de serial killer van weazel die als het goed is ook zo'n "creep" is[/font]

Weet niet zeker of dit ook een EE is maarja

boeiee,,

ja heel die Eddie Low is volgens mij een EE want je hoor het ook altijd op de radio enzo maar het is ook een custom character

Je bedoelt zeker Random Character?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op www.whattheydontwantblablablabla.iets gaat en daan naar weird freaks to avoid zie je een reactie van eddie low de serial killer van weazel die als het goed is ook zo'n "creep" is[/font]

Weet niet zeker of dit ook een EE is maarja

boeiee,,

ja heel die Eddie Low is volgens mij een EE want je hoor het ook altijd op de radio enzo maar het is ook een custom character

Je bedoelt zeker Random Character?

ja idd was ff vergeten maar dankje voor de verbetering

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

als je eddie hebt gedood komt dat op de liberty tree site en van daar kun je doorclikken naar zijn blog[/font]

en die is echt eng: hij heeft zijn moeder gedood enzo en de lijken liggen verborgen in zijn huis

Link to comment
Delen op andere websites

die gast is echt zo ziek, tijdens zijn tweede missie is hij echt eng :{

ik vond t wel grappig want ik had een granaat in me hand laten ontploffen en toen vlogen we alletwee weg

(helaas was ik ook dood dus meost ik het overnieuw doen )

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg waar is het huis van Eddie Low eigenlijk

weet iemand het, ik niet :N

kan iemand snap map maken

Dit is nou net wat ik precies wilde gaan vragen.

Dus kan iemand alsnog even een snapmap voor me maken>>>............Bedankt alvast _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou idd wel Leuk zijn en eng ook, als je die lijken in zijn huis ziet liggen :cab:

Maar kun je wel in die zijn huis??

nee dat kan je niet je komt m tegen in een verlaten steegje

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou idd wel Leuk zijn en eng ook, als je die lijken in zijn huis ziet liggen :cab:

Maar kun je wel in die zijn huis??

nee dat kan je niet je komt m tegen in een verlaten steegje

Snap map van het steegje wat die eerste keer ben ik hem al tegen gekomen

Link to comment
Delen op andere websites

als je eddie hebt gedood komt dat op de liberty tree site en van daar kun je doorclikken naar zijn blog[/font]

en die is echt eng: hij heeft zijn moeder gedood enzo en de lijken liggen verborgen in zijn huis

Hmmm, ik heb gehoord van een bloederige auto bij zijn huis.

Waar is dat huis?

Btw: Hij onthoofd ook mensen, die hoofen, of de rest van de

lichamen, weet ik niet, liggen als het goed is in de kofferbak.

Link to comment
Delen op andere websites

als je eddie hebt gedood komt dat op de liberty tree site en van daar kun je doorclikken naar zijn blog[/font]

en die is echt eng: hij heeft zijn moeder gedood enzo en de lijken liggen verborgen in zijn huis

Zo eng vind ik het niet, ik heb het ook namelijk, maar ik heb geen blog helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...