straydoggs Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Als je op www.whattheydontwantblablablabla.iets gaat en daan naar weird freaks to avoid zie je een reactie van eddie low de serial killer van weazel die als het goed is ook zo'n "creep" is[/font] Weet niet zeker of dit ook een EE is maarja boeiee,, Reageren
ididdie Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Als je op www.whattheydontwantblablablabla.iets gaat en daan naar weird freaks to avoid zie je een reactie van eddie low de serial killer van weazel die als het goed is ook zo'n "creep" is[/font] Weet niet zeker of dit ook een EE is maarja boeiee,, ja heel die Eddie Low is volgens mij een EE want je hoor het ook altijd op de radio enzo maar het is ook een custom character Reageren
FerryN Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Als je op www.whattheydontwantblablablabla.iets gaat en daan naar weird freaks to avoid zie je een reactie van eddie low de serial killer van weazel die als het goed is ook zo'n "creep" is[/font] Weet niet zeker of dit ook een EE is maarja boeiee,, ja heel die Eddie Low is volgens mij een EE want je hoor het ook altijd op de radio enzo maar het is ook een custom character Je bedoelt zeker Random Character? Reageren
ididdie Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Als je op www.whattheydontwantblablablabla.iets gaat en daan naar weird freaks to avoid zie je een reactie van eddie low de serial killer van weazel die als het goed is ook zo'n "creep" is[/font] Weet niet zeker of dit ook een EE is maarja boeiee,, ja heel die Eddie Low is volgens mij een EE want je hoor het ook altijd op de radio enzo maar het is ook een custom character Je bedoelt zeker Random Character? ja idd was ff vergeten maar dankje voor de verbetering Reageren
vercettiboy Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 die gast is echt zo ziek, tijdens zijn tweede missie is hij echt eng Reageren
vercettiboy Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 als je eddie hebt gedood komt dat op de liberty tree site en van daar kun je doorclikken naar zijn blog[/font] en die is echt eng: hij heeft zijn moeder gedood enzo en de lijken liggen verborgen in zijn huis Reageren
straydoggs Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 die gast is echt zo ziek, tijdens zijn tweede missie is hij echt eng ik vond t wel grappig want ik had een granaat in me hand laten ontploffen en toen vlogen we alletwee weg (helaas was ik ook dood dus meost ik het overnieuw doen ) Reageren
niko belic Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Zeg waar is het huis van Eddie Low eigenlijk weet iemand het, ik niet kan iemand snap map maken Bewerkt: 4 juli 2008 door niko belic Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Zeg waar is het huis van Eddie Low eigenlijk weet iemand het, ik niet kan iemand snap map maken Dit is nou net wat ik precies wilde gaan vragen. Dus kan iemand alsnog even een snapmap voor me maken>>>............Bedankt alvast Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Het zou idd wel Leuk zijn en eng ook, als je die lijken in zijn huis ziet liggen Maar kun je wel in die zijn huis?? Reageren
straydoggs Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Het zou idd wel Leuk zijn en eng ook, als je die lijken in zijn huis ziet liggen Maar kun je wel in die zijn huis?? nee dat kan je niet je komt m tegen in een verlaten steegje Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Het zou idd wel Leuk zijn en eng ook, als je die lijken in zijn huis ziet liggen Maar kun je wel in die zijn huis?? nee dat kan je niet je komt m tegen in een verlaten steegje Snap map van het steegje wat die eerste keer ben ik hem al tegen gekomen Reageren
niko belic Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 heeft iemand al een snap map want ik ben beniewd Reageren
Wienish Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 als je eddie hebt gedood komt dat op de liberty tree site en van daar kun je doorclikken naar zijn blog[/font] en die is echt eng: hij heeft zijn moeder gedood enzo en de lijken liggen verborgen in zijn huis Hmmm, ik heb gehoord van een bloederige auto bij zijn huis. Waar is dat huis? Btw: Hij onthoofd ook mensen, die hoofen, of de rest van de lichamen, weet ik niet, liggen als het goed is in de kofferbak. Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 als je eddie hebt gedood komt dat op de liberty tree site en van daar kun je doorclikken naar zijn blog[/font] en die is echt eng: hij heeft zijn moeder gedood enzo en de lijken liggen verborgen in zijn huis Zo eng vind ik het niet, ik heb het ook namelijk, maar ik heb geen blog helaas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.