Jump to content

Eddie Low


straydoggs

Recommended Posts

als je eddie hebt gedood komt dat op de liberty tree site en van daar kun je doorclikken naar zijn blog[/font]

en die is echt eng: hij heeft zijn moeder gedood enzo en de lijken liggen verborgen in zijn huis

Zo eng vind ik het niet, ik heb het ook namelijk, maar ik heb geen blog helaas.

Dus heel dat badeentjes gedoe is gewoon om ons te misleiden?

Link to comment
Delen op andere websites

brrr eddie low wat een walgelijk kereltje zeg. hij is alles wat god verboden heeft.

een pedofiel necrofiel (seks met dode lijken) en gewoon een psychopaat :{

gelukkig kreeg ik hulp toen ik hem wou vermoorden tijdens de 2de missie.

want net toen hij mij wou slaan met de mes kwam er een politieauto aan die hem aanhield.

maar toen begon eddie low opeens in te hakken in een agent en begon de andere agent op hem in te schieten.

was een prachtig gezicht. hij wil steeds proberen naar die andere agent te lopen maar hij wankelt steeds naar achteren doordat hij helemaal vol met lood wordt gepompt. (lekker voor hem :cab: )

jammer genoeg was de andere agent doodgegaan. en de 2de agent reed gewoon weg alsof er niks gebeurt was.

maar eddie low was nog steeds in leven. hij lag kreunend in een steegje te liggen waar hij bukkend naar toe was gelopen. Toen gaf ik hem 1 schot met mijn desert eagle in zijn gezicht :klap: En ik heb zijn mes nu in mijn inventory.

Mijn conclusie is. Hij is een zeer fascinerende personage vooral omdat hij zieker en moordustiger is dan Niko :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...