Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kan ik mijn render verkleinen nadat ik hem in mijn achtergrond heb geplaatst? Hij is namelijl véél te groot.

Geplaatst:

Een render kun je gewoon vergroten door de hoekjes te pakken, shift in te houden (dan raakt hij niet misvormt) en hem zo groot of klein te maken als je hem zelf wilt.

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst:

Eerst druk je op Ctrl-t dan heb je het vergroot/verklein venster :)..

dan houd je de shift in en kun je hem groter of kleiner maken met een van de hoeken ^_^

Geplaatst:

Ja, bedankt.

Ik zal toch een kleinere afbeelding moeten zoeken, want hij wordt wel heel onduidelijk al sik hem wil verkleinen tot het formaat.

Geplaatst:
Ja, bedankt.

Ik zal toch een kleinere afbeelding moeten zoeken, want hij wordt wel heel onduidelijk al sik hem wil verkleinen tot het formaat.

Np...

Welk soort render/stock had je dan gevonden? ^_^

Geplaatst:
Ja, bedankt.

Nochtans is hij niet zo groot ( bijna de grootte die ik wil), ik hem hem uitgeknipt. Maar als ik hem verschuif naar mijn achtergrond wordt hij wel 10 keer vergroot! Als ik hem naar zijn originele staat verklein wordt hji dan super onscherp. :N

Geplaatst:
Ja, bedankt.

Nochtans is hij niet zo groot ( bijna de grootte die ik wil), ik hem hem uitgeknipt. Maar als ik hem verschuif naar mijn achtergrond wordt hij wel 10 keer vergroot! Als ik hem naar zijn originele staat verklein wordt hji dan super onscherp. :N

Maak een nieuwe layer aan - doe filter»sharpen»sharpen en doe de capecity van de layer lager tot hij naar jouw beeld goed scherp is :D

Geplaatst:
Ja, bedankt.

Maak een nieuwe layer aan - doe filter»sharpen»sharpen en doe de capecity van de layer lager tot hij naar jouw beeld goed scherp is :D

Kan toch niet dat al mijn afbeeldingen zo fout zijn ?

Geplaatst:
Ja, bedankt.

Kan toch niet dat al mijn afbeeldingen zo fout zijn ?

Ik heb renders gewonload en deze worden ook nog altijd 'gedistord' als ik ze verklein.

Geplaatst:

Waarom ga je niet gewoon naar: Image, Image Size. Als hij nu bijvoorbeeld 500x 150 is, verander je hem gewoon naar 400x 120. Wat is daar zo moeilijk aan? :?.

Geplaatst: (bewerkt)
Waarom ga je niet gewoon naar: Image, Image Size. Als hij nu bijvoorbeeld 500x 150 is, verander je hem gewoon naar 400x 120. Wat is daar zo moeilijk aan? :?.

Dan wordt hij super onscherp. Dus het maximale is 150x50 pixels ?

vervorming

Huh ?In mijn photoshop is hij zo onduidelijk.

Zo klein dat hij ???? Ik heb gezt op 150x50 pixels

:duh::7:7 :$ :$ Verkeerd gelezen wat de maxilmale afmetingen zijn :(:(:(

Bewerkt: door Think
Geplaatst: (bewerkt)

Dan wordt hij super onscherp. Dus het maximale is 150x50 pixels ?

Wacht ff, dit is raar... Als je je render verschuift naar je achtergrond wordt hij 10 keer vergroot? Check 'ns ff of zowel je achtergrond als je render op 100% grootte staan:

jeweetzelluf100ju8.png

EDIT: OMG... xD 150 x 50 pixels, tja, geen wonder dat het dan wat onscherp wordt. :7

Bewerkt: door BaasB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...