Jump to content

End of the Line

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik daar op die snelweg kom in de missie End of the Line naast de arme buurten van Los Santos en die verdomde agent begint op Sweet vinger s te slaan gaat Tenpenny ineens veel harder rijden en als ik dan een beetje harder ga rijden ben ik bijna bij die ladderwagen maar dan is het balkje van ''Sweet's grip'' ook al leeg en dan rijdt ik Sweet omver en is dus de achtervolging mislukt

Heeft iemand tips voor mij?

Alvast bedankt :tu::tu::tu::tu::tu::tu::tu::tu::tu::tu::tu::tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Het enige wat ik je wil meegeven is ervoor te zorgen dat je van te voren al veel dichter bij Sweet moet rijden, dus al voordat je die grip-balk in beeld ziet. Probeer een beetje te bumperkleven bij Tenpenny :puh: . Succes ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Indien je er met de tips van koetje nog nog uitkomt zou je op youtube naar een filpje van de missie kunnen kijken. Zoek bijvoorbeeld naar san andreas end of the line, en ik weet zeker dat je wat vind.

Geplaatst:

Ik heb al heel veel keren dat stuk van de missie gedaan en ik reed ook echt al op mijn allerhardst gereden met die Feltzer maar die firetruck gaat echt veel te hard rijden en als ik dan eindelijk bij de truck ben dan valt Sweet er al af en rijd ik over Sweet heen

(Ik denk dat dit een glitch of een bug is)

Geplaatst:
Ik heb al heel veel keren dat stuk van de missie gedaan en ik reed ook echt al op mijn allerhardst gereden met die Feltzer maar die firetruck gaat echt veel te hard rijden en als ik dan eindelijk bij de truck ben dan valt Sweet er al af en rijd ik over Sweet heen

(Ik denk dat dit een glitch of een bug is)

Persoonlijk denk ik niet dat dit een glitch is. Het is en blijft een hevige achtervolging en het is helemaal niet gek als je niet te dicht bij de brandweerwagen kan blijven komen. Als je de route gewoon telkens blijft volgen (ook buiten de missie om) weet je uiteindelijk precies waar de brandweerwagen heen gaat. De reden dat de achtervolging en het bumperkleven voor sommigen moeilijk is, komt door de afleiding van buitenaf. Negeer dit totaal en focus alleen op de brandweerwagen. Onthoud dat je vanaf het begin niet bij de brandweerwagen hoeft te plakken, pas bij de snelweg ongeveer. Realiseer wel dat je enigszins dicht bij moet blijven aangezien je hem anders kwijt gaat raken.

Mocht de missie na enige tijd toch maar niet lukken dan kan je altijd nog een savegame aanvraag doen waarbij iemand anders de missie voor je zal halen en hem zodanig aan je zal 'terug geven'. Veel succes!

Geplaatst:

Bij de missie 'Stowaway' komt het vaak voor dat het vliegtuig te snel gaat om erin te gaan. Als dit hetzelfde probleem is, is er ook dezelfde oplossing (PC versie):

Ga in het pauzemenu naar Options>Display>adanced en dan zet je de frame limiter AAN.

Het kan zijn dat het niet werkt, gewoon een plotselinge inval.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit probleem heb ik zelf niet gehad op mn sa...

ik speel het op ps2, ik raakte makkelyk op het vliegtuig, ik zou egt niet weten wat het probleem is, maar andere reactiegevers hierboven zeggen dat het een glitch is, probeer die missie opnieuw en opnieuw tot je er koekeloerezot van word, plaats dan ergens je savegame, zelf wetek niet waar, kspeel het op ps2...

Veel succes!

EDIT: sorry, kwas niet mee in het topic, foute reactie...

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...