reggie12 Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Er was eerst een topic met een video om verboden tattoo's ofzo te nemen waar was dat???? Reageren
Ironfist Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 er was eens een machine die zich verveelde,en weet je hoe die machine heette? ZOEKMACHINE Reageren
reggie12 Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 er was eens een machine die zich verveelde,en weet je hoe die machine heette?ZOEKMACHINE Sorry hoor <_< Maar daar vind die het ook niet Dus weet iemand misschien een site (als dat mag van de mod) Reageren
Darts Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 [Kick ass of zoekmachine guy mode on] :ph34r: Kunnen jullie niet eens nokken met dat "Zoekmachine hier, zoekmachine daar" gedoe, die zoekmachines zijn vaak irritant want: A. als je niet de preciese titel weet geeft zo'n ding helemaal niks. B. Je moet alles tot op de spaties en hoofdletters goed invullen. [Kick ass of zoekmachine guy mode off on] :ph34r: Reageren
reggie12 Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 [Kick ass of zoekmachine guy mode on] :ph34r: Kunnen jullie niet eens nokken met dat "Zoekmachine hier, zoekmachine daar" gedoe, die zoekmachines zijn vaak irritant want: A. als je niet de preciese titel weet geeft zo'n ding helemaal niks. B. Je moet alles tot op de spaties en hoofdletters goed invullen. [Kick ass of zoekmachine guy mode off on] :ph34r: Bij mij vond die mijn eigen topic als je tattoo in typt Reageren
Ironfist Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 [ Kick Ass Kick ass of zoekmachine guy mode on] je kan de *-tags gebruiken om bepaald woord delen gebruiken en al wie een UQ hoger als 50 heeft kan ze sowieso gebruiken dus begrijp ik wel dat jij het niet snapt <_< [ Kick Ass Kick ass of zoekmachine guy mode off] Reageren
The Godfather Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 als jullie mij niet hadden :rolleyes: :rolleyes: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...hl=tattoo's jij gebruikt de zoekmachine echt verkeerd....je typt gewoon de zoekterm "tattoo" in zoeken in GTA sa bijcatagorie....en dan rechts zie je in het lichtblauw staan "Zoek berichten van.." dan moet je eens niet "laatste 30 dagen" doen maar....laatste 90 dagen....ik denk dat vele daar de fout maken Reageren
reggie12 Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 als jullie mij niet hadden :rolleyes: :rolleyes: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...hl=tattoo's jij gebruikt de zoekmachine echt verkeerd....je typt gewoon de zoekterm "tattoo" in zoeken in GTA sa bijcatagorie....en dan rechts zie je in het lichtblauw staan "Zoek berichten van.." dan moet je eens niet "laatste 30 dagen" doen maar....laatste 90 dagen....ik denk dat vele daar de fout maken O sorry wist ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.