gtamaniac Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik heb net twee missie's van gerry gedaan waarin je een meid moest ontvoeren(eerste was kidnappen, 2e stukkie met haar rijden naar iemand anders)[/font] maar heb het even niet goed gevolgd, waarom moest zij gekidnapt worden?[/font] Reageren
Gijsso Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik weet niet zeker maar volgens mij hadden de Ansilotties (of hoe je het ook schrijft) de diamanten gejat en die probeert Gerry terug te krijgen door dat wijf te kidnappen. Reageren
Hackman Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 En ze zijn dan van plan om het meisje tegen de diamanten te ruilen Reageren
gtamaniac Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 maar is uiteindelijk niet gelukt, de diamanten te krijgen. Wat is er eigenlijk met dat meisje gebeurd na de 3e missie? of komt dat nog later in het verhaal? Reageren
strandpop Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 je hoort daarna ook op de radio (weazel news) dat een stel vuilnismensen een doosje met diamanten hadden gevonden. Reageren
Platypus Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 maar is uiteindelijk niet gelukt, de diamanten te krijgen. Wat is er eigenlijk met dat meisje gebeurd na de 3e missie? of komt dat nog later in het verhaal? Ze komt nog terug als random character. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.