Platypus Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Effe een kort vraagje: Gebeurt er nog iets in het eindfilmpje, want ik heb het per ongeluk geskipt (vanaf dat de namen van de makers in beeld kwamen)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 heb ik ook geskipt, ik zou dit trouwens ook wel willen weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 Mwa, je ziet gewoon de stad. De camera vliegt als het ware door en over de stad heen. Je ziet geen characters in het filmpje iig. geen actie maar de aftiteling... En het duurt 15 minuten ofzo met muziek die je ook op de radio's kan horen. Niets speciaals, maar was toch mooi om te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 Jammer dat je er hier niks voor kreeg. Bij San Andreas kreeg je nog een bonus voor het afkijken van de aftiteling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 Jammer dat je er hier niks voor kreeg. Bij San Andreas kreeg je nog een bonus voor het afkijken van de aftiteling. Je kon de aftiteling niet skippen in San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Jammer dat je er hier niks voor kreeg. Bij San Andreas kreeg je nog een bonus voor het afkijken van de aftiteling. Je kon de aftiteling niet skippen in San Andreas Deleted... Bewerkt: 17 juni 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 Jammer dat je er hier niks voor kreeg. Bij San Andreas kreeg je nog een bonus voor het afkijken van de aftiteling. Je kon de aftiteling niet skippen in San Andreas Dat heb je verkeerd. Je kunt de aftiteling en de cutscenes wel skippen. De aftiteling niet dacht ik, want toen drukte ik op alle knopjes en het werd niet geskipt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Jammer dat je er hier niks voor kreeg. Bij San Andreas kreeg je nog een bonus voor het afkijken van de aftiteling. Je kon de aftiteling niet skippen in San Andreas Dat heb je verkeerd. Je kunt de aftiteling en de cutscenes wel skippen. De aftiteling niet dacht ik, want toen drukte ik op alle knopjes en het werd niet geskipt. Ik weet het niet zeker. Dus ik ga het nu even nakijken.Dit kun je wel skippen als het om dit gaat. Ik dacht dat dit de aftiteling was ? Bewerkt: 17 juni 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.