bassiebas6 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Hallo ik zoek een gratis progamma waarmee ik liedjes kan mixenen bewerken. Alvast bedankt GRTS bassiebas6 Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Voor Mixen: Bestaat niet gratis (betaald: Traktor DJ Studio, Virtual DJ, BPM Studio Pro) Voor Bewerken: Audacity Owja, en google gebruiken kan ook geen kwaad.. Reageren
tjoef Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Van alle niet-gratis programmatjes zullen wel demo's bestaan zeker. Die kan je dan ook gelijk proberen. Reageren
G-up94 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Ik ken er geen die gratis is, maar ik gebruik Fruity Loops, maar die is wel erg duur. Op de site van Fruity Loops kun je de demo downloaden. Het is duur, maar ook een heel erg goed progamma. Reageren
Traser Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Mischien is Deckadance iets voor jou? Google hem maar even Reageren
DJRobin Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Deckadance is ook een demo. En is best wel slecht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.