Jump to content

Cheats op andere savegame gebruiken, invloed?

denven

Recommended Posts

He iedereen,

ga nou niet gelijk van die antwoorden geven; Waarom gaan cheaten, loser, sukkel enzzzzzovoort,

want ik heb de storyline al uitgespeeld zonder cheats, en heb de sidemissions van het spel al gedaan zoals

Most Wanted (Manhunt achievement)

No More Strangers (random characters)

You got the message (stevie)

enz enz, moet alleen nog 1ste worden in 20 races, order fulfilled (die snap ik niet), duiven en stuntjumps.

Maar ik heb een savegame gemaakt, waarbij ik toegang heb tot alles , daar wil ik gewoon mee ouwhoeren ..

De andere savegame met 82% game progress, wil ik voor normaal gebruiken.

Ik wil dus bij de aparte savegame *voor ouwhoeren* cheats gebruiken om zo lekker los te gaan in de stad.

Want het is een savegame met weinig geld, dus wapens kopen kan ik niet blijven doen.

Heeft het invloed als ik cheats ga gebruiken op mijn savegame voor het ouwhoeren?

Dat ik nog wel achievements kan halen voor de normale serieuse savegame?

Nogmaals, als je wilt gaan schelden of afzeiken, klik dan op de "Vorige" knop :cya:

Bedankt alvast!

Bewerkt: door denven
Delen op andere websites

He iedereen,

ga nou niet gelijk van die antwoorden geven; Waarom gaan cheaten, loser, sukkel enzzzzzovoort,

want ik heb de storyline al uitgespeeld zonder cheats, en heb de sidemissions van het spel al gedaan zoals

Most Wanted (Manhunt achievement)

No More Strangers (random characters)

You got the message (stevie)

enz enz, moet alleen nog 1ste worden in 20 races, order fulfilled (die snap ik niet), duiven en stuntjumps.

Maar ik heb een savegame gemaakt, waarbij ik toegang heb tot alles , daar wil ik gewoon mee ouwhoeren ..

De andere savegame met 82% game progress, wil ik voor normaal gebruiken.

Ik wil dus bij de aparte savegame *voor ouwhoeren* cheats gebruiken om zo lekker los te gaan in de stad.

Want het is een savegame met weinig geld, dus wapens kopen kan ik niet blijven doen.

Heeft het invloed als ik cheats ga gebruiken op mijn savegame voor het ouwhoeren?

Dat ik nog wel achievements kan halen voor de normale serieuse savegame?

Nogmaals, als je wilt gaan schelden of afzeiken, klik dan op de "Vorige" knop :cya:

Bedankt alvast!

Bij bepaalde cheats kan je twee achievements niet meer, maar als je die achievements al hebt, dan kan je ze niet kwijt raken, of je moet niet saven, ik dacht dat die cheats de politiecheats en health cheats waren.

Misschien moet je ff googlen.

Greetz

Edit:

Full health

Dial "3625550100" into the cellphone. Note: This phone number translates to "DOC-555-0100". This code prevents the "Cleaned The Mean Streets", "Finish Him", "One Man Army", and "Walk Free" achievements from being earned.

Greetz

Bewerkt: door FerryN
Delen op andere websites

Bij bepaalde cheats kan je twee achievements niet meer, maar als je die achievements al hebt, dan kan je ze niet kwijt raken, of je moet niet saven, ik dacht dat die cheats de politiecheats en health cheats waren.

Misschien moet je ff googlen.

Greetz

Edit:

Full health

Dial "3625550100" into the cellphone. Note: This phone number translates to "DOC-555-0100". This code prevents the "Cleaned The Mean Streets", "Finish Him", "One Man Army", and "Walk Free" achievements from being earned.

Greetz

he bedankt voor het zoeken

Die achievements heb ik al :)

en welke achievements kan ik niet meer halen nadat ik wapens cheats ga gebruiken bij de savegame?

EDIT:

Refill health

Dial "362-555-0100" into the cellphone. Note: This code prevents the "Cleaned The Mean Streets", "Finish Him", "One Man Army", and "Walk Free" achievements from being earned.

Refill health and ammunition

Dial "482-555-0100" into the cellphone. Note: This code prevents the "Cleaned The Mean Streets" achievement from being earned.

Weapons tier 1

Dial "486-555-0100" into the cellphone. This will unlock the baseball bat, handgun, shotgun, MP5, M4, sniper rifle, RPG, and grenades. Note: This code prevents the "Cleaned The Mean Streets" achievement from being earned.

Weapons tier 2

Dial "486-555-0150" into the cellphone. This will unlock the knife, Molotov cocktails, handgun, shotgun, Uzi, AK47, sniper rifle, and RPG. Note: This code prevents the "Cleaned The Mean Streets" achievement from being earned.

Remove Niko's wanted level

Dial "267-555-0100" into the cellphone. Note: This code prevents the "One Man Army" and "Walk Free" achievements from being earned.

Spawn Annihilator Helicopter Gun-ship (one with missiles, machine guns)

Dial "359-555-0100" into the cellphone. Note: This code prevents the "One Man Army" and "Walk Free" achievements from being earned.

Bewerkt: door denven
Delen op andere websites

Je hoeft helemaal niet bang te zijn. Vehicle cheats blokkeren geen achievements (behalve Annihilator - One Man Army, Walk Free).

En als je saved met een achievement blokkerende cheat, helemaal niet zo erg! Gewoon weer dood gaan en dan zijn alle cheats (behalve auto's) weer weg.

Ikzelf heb ale achievements al die geblokkeerd zouden worden, dus dat maakt ook niet meer uit voor mij :puh:

BTW Order Fullfilled (10G) is dat je gewoon alle auto aanvragen per mail, van Brucie, hebt voltooid.

Bewerkt: door Dvt
Delen op andere websites

Je hoeft helemaal niet bang te zijn. Vehicle cheats blokkeren geen achievements (behalve Annihilator - One Man Army, Walk Free).

En als je saved met een achievement blokkerende cheat, helemaal niet zo erg! Gewoon weer dood gaan en dan zijn alle cheats (behalve auto's) weer weg.

Ikzelf heb ale achievements al die geblokkeerd zouden worden, dus dat maakt ook niet meer uit voor mij :puh:

BTW Order Fullfilled (10G) is dat je gewoon alle auto aanvragen per mail, van Brucie, hebt voltooid.

ey ok dan.

nou wat ik heb gedaan is, autosave off, en niet opslaan tijdens afsluiten game

Delen op andere websites

Maar ik heb dezelfde vraag maar ik kan uit de posts niet echt een antwoord vinden.

Ik heb het zelf op PS3 dus geen last van achievements. Maar als ik dus op 1 savegame ga klooien (cheats) en een nadere gebruik voor missies, dan heeft dat geen gevolgen voor de savegame met die missies?

Want de cheats die je gebruikt, saved de hij toch alleen op 1 savegame en die gebruikt hij toch niet voor een andere? of slaat hij dat ergens op zodat hij het bij elke savegame gebruikt?

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...