Lukkie Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Voor de mensen (zoals ik) die daar 2 dagen vast zitten: Onder het gebouw, in een tunnel, liggen 3 molotov cocktails, en aangezien de man met het mes niet uit z'n schuur vlugt, kan je gewoon van buitenaf een molotov gooien[/font] Reageren
niko belic Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 is het nou nodig om een topic te maken met dingen die je zelf al weet????? Reageren
the max Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Voor de mensen (zoals ik) die daar 2 dagen vast zitten: Onder het gebouw, in een tunnel, liggen 3 molotov cocktails, en aangezien de man met het mes niet uit z'n schuur vlugt, kan je gewoon van buitenaf een molotov gooien[/font] dank je waarom post je dit? je weet zelf toch ook wel dat het op wikigta staat Bewerkt: 1 juni 2008 door the max Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Inderdaad een onnodig topic. Maar toch aardig dat hij het voor ons makkelijker/duidelijker wilt maken. Zonder de Molotov Cocktails lukt mij de missie ook wel. Maar toch een handige tip.. Swiggers Reageren
niko belic Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 sorry ik was wat heet gebakend maar een leuke tip Reageren
oostzaan Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Toch handig voor mensen die niet de heletijd op wikigta kijken toch Reageren
Nissan Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Extraatje. Als je hem van de juiste afstand een schop geeft krijg je een cutscenen waarin je ziet dat ie een spectaculaire val maakt Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 echt super tip 1 ja echt 1 niet te geloven 1 man met een MES jaja een MES hoe krijgen we die nou dood met een molotov coctail natuurlijk ja een ak nee joh tegen dat MES kan je niet op Reageren
Nissan Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Hier heb ik wel effe om moeten lachen Reageren
MissBellic Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 De man met de mes, bedoel je Dardan? Maar oké ik achtervolg die gozer en dan sla ik hem en schop hem het raam uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.